- Waardering
- 2.213
Barbell
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Barbell
Klopt thanks. Mijn kaak is prima alleen komt door deze angleChest lijkt me juist eerder weakpoint ja tegenover je armen. Duidelijk gevalletje een presser die meer met z'n triceps/delts pressed dan chest. Of grote borst, of grote armen, de combi is zeldzaam.
Verder prima shape voor 9 weeks out, als je gewoon on track blijft dan kan je wel leuke shape neerzetten, posing moet je wel aan werken.Ook nog iets meer je jaw trainen.
Doe ik niet
Oh waarom niet? Ik heb juist moeite met flat db press. Vind de positie echt irritant
Bench is voor ego lifters vind met db’s veel beter en praktisch heb geen zin om op die ego lifters te wachtenOh waarom niet? Ik heb juist moeite met flat db press. Vind de positie echt irritant
Bench = life.
Leg uit?
Met dbs heb je betere activatie van de chest
Ja snap ik, maar wat heeft dat met ego liften te maken?
Omdat dumbbells blijkbaar je ego niet strelen.Ja snap ik, maar wat heeft dat met ego liften te maken?
Jij maakt echt zulke debiele statements altijd
Je bent 16 en je maakt je nu al druk over 3d schouders 🤨 gewoon goed fysiek ja💪👌Nog geen 3D schouders(koud trouwens, moet wel is een keer een goede pomp foto maken maar ben er te lui voor)
![]()
Gelukkig wel, heb ik tenminste een doel waar ik naartoe werkJe bent 16 en je maakt je nu al druk over 3d schouders 🤨

Druk die spuit er dan maar gelijk in 👍Gelukkig wel, heb ik tenminste een doel waar ik naartoe werk![]()
Zou het wel willen maar vind mezelf te jong, genoeg puber gains te halen.Druk die spuit er dan maar gelijk in 👍
Als dat je doel is beter gelijk beginnen ja
Kijk je dmBench is voor ego lifters vind met db’s veel beter en praktisch heb geen zin om op die ego lifters te wachten
Mee eens, erg kortaf. Anders zou ook bodybuilders zoals Cbum, Ronnie etc egolifters zijn. Bench press met barbell is een prima oefening. Dumbbel kan wel beter zijn (vind m persoonlijk op een ongemakkelijke positie) maar barbell is zeker geen slechte oefeningJij maakt echt zulke debiele statements altijd
Waarom zou benchen voor ego lifters zijn?
KZou het wel willen maar vind mezelf te jong, genoeg puber gains te halen.
ad hominem. Heb jij voorbeelden?Jij maakt echt zulke debiele statements altijd
Waarom zou benchen voor ego lifters zijn?
Teveel om op te noemen