- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Jezus😳
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jezus😳
Indrukwekkend!
@Peanuthead95 heeft ook geen goede benen.
En, al besloten hovenier te worden?Kan nu ook wel flink vernemen dat ik afval het is best zwaar. Energie is stuk minder in combinatie met die tuindienst, sneller geprikkeld. Ben drze week 1 kg kwijt geraakt
Nee heb geen zin morgen zat de heletijd na te denken over hoe ik kan skippen deze week
Gewoon jezelf ziekmelden, zeggen dat je rectale ebola hebt opgelopen in de Bijlmer.Nee heb geen zin morgen zat de heletijd na te denken over hoe ik kan skippen deze week
Je zou kunnen zeggen dat dit gewoon te zwaar voor jou is?Nee heb geen zin morgen zat de heletijd na te denken over hoe ik kan skippen deze week
Shit, ik woon vlak naast de Bijlmer.Gewoon jezelf ziekmelden, zeggen dat je rectale ebola hebt opgelopen in de Bijlmer.
Of corona faken via google inspecterenJe zou kunnen zeggen dat dit gewoon te zwaar voor jou is?
Of je gaat gewoon heen en nait zo soezen god***domme man
Of scheve bek opzetten en zeggen dat je een tia hebt gehad. Tongetje eruit he @Schwarzeneggertje 😝
Waarom moet ik de hele tijd hier aan denken als je begint over je hoveniers job…Nee heb geen zin morgen zat de heletijd na te denken over hoe ik kan skippen deze week
Waarom moet ik de hele tijd hier aan denken als je begint over je hoveniers job…
Doe je nog steeds een half jaar om-en-om?
Heeeey jij bent die gozer van die meme of zie ik t verkeerd.
Heeeey jij bent die gozer van die meme of zie ik t verkeerd.
![]()
Hoezo triest?Dat is hem inderdaad, het meest trieste figuur van heel DBB.
Of nee, dat is schwarzneggertje al.
Het op één na meest trieste figuur van DBB.
De bedoeling is inderdaad om na het T-shirten seizoen terug voor een half jaartje op cardio-only over te schakelen.Doe je nog steeds een half jaar om-en-om?
Trots dat je nog steeds buffer bent dan 99,9% van DBB.
Goed gepland. Merk je eigenlijk aanzienlijk spierverlies gedurende zo'n cardioperiode? De kwelling.De bedoeling is inderdaad om na het T-shirten seizoen terug voor een half jaartje op cardio-only over te schakelen.