MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Hackenschmidt lift, de originele hack squat.

Screenshot_20220613-203218_Video Player.jpg

@Galen: After the marathon experience, TN pumping up the volume again @ 50.

klein-20220613.jpg
Godnondeju, als dit natty als 50 jarige te behalen is heb je wel elite genetics zeg. Heb je een full body foto wellicht inc benen/rug?

Ziet er als 50 jarige iig erg scherp uit zeg, petje af!

Godnondeju, als dit natty als 50 jarige te behalen is heb je wel elite genetics zeg. Heb je een full body foto wellicht inc benen/rug?

Ziet er als 50 jarige iig erg scherp uit zeg, petje af!

Ja, tot wel 15 kg. Het lichaam past zich erg snel aan aan de nieuwe omstandigheden (training, voeding).
Fake natty spoted.

Rond 2000 was ik 105kg en ongeveer 30 jaar. Niet zo droog als nu, toen misschien 15%.
Rond 2010 was ik 83kg en ongeveer 40 jaar, en trainde ik zo'n 10 uur in de week voor triatlon.
Nu, 2022 ben ik 90 kg en doe ik al weer een kleine 3 jaar aan bodybuilding.
Wat jij kunt in 1 jaar heeft een gewoon mens jaren voor nodig. Ongeacht muscle memory
En nu je bij de 50 jaar bent aangekomen....gaat het helemaal niet zo snel meer.

Voor wie hou jij nu de schijn nog op ? Wel een goede body... maar doe niet zo moeilijk.

Fake natty spoted.

Rond 2000 was ik 105kg en ongeveer 30 jaar. Niet zo droog als nu, toen misschien 15%.
Rond 2010 was ik 83kg en ongeveer 40 jaar, en trainde ik zo'n 10 uur in de week voor triatlon.
Wat jij kunt in 1 jaar heeft een gewoon mens jaren voor nodig. Ongeacht muscle memory

Voor wie hou jij nu de schijn nog op ? Wel een goede body... maar doe niet zo moeilijk.
Hater.

Alles onder de gram is vrouwen TRT aka natty toch

Fake natty spoted.

Wow jij bent wel erg scherp, had dat niet geweten hoor.

Terug
Naar boven