AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Wat is er debiel aan? Denk je dat ik in mijn gym ga wachten op de bench omdat er groepje dikke ego lifters sets doen op de bench met heel hoog gewicht voor 2reps en alleen maar praten drm zeg ik het is voor ego lifters. Drm pak ik dumbells geen zin om te wachten
Flink statement, wordt niet echt gebacked door je fysiek.

Wou je graag laten zien dat je neusgaten schoon zijn ofzo?
???

Je kaak wordt echt niet beter door je hoofd zo ver naar achter te gooien
Laat die jongen nou is met rust, hij kan er ook niets aan doen dat hij zo is.
Post is booty pic ofzo.

Nevermind

Laatst bewerkt:
Trouwens weer een vrijdag zonder rel. DBB word steeds sociaalvaardiger💪

Trouwens weer een vrijdag zonder rel. DBB word steeds sociaalvaardiger💪
Iedereen begint van elkaar te houden hier. One big happy family. @Sanca Saxon en @Shadow Project zijn sindskort weer facebook friends. Kameel en Mark wonen inmiddels samen in een bungalow in het parkje. @Steks heeft een buitenechtelijk kind van het ggd-vrouwtje van de corona teststraat en is inmiddels de sexslaaf van zijn grote vriend @apfelstrudel. @rippedmeeuw heeft eindelijk plezier gevonden in zijn studie en heeft nu een lange afstandsrelatie met zijn stagebegeleidster. Helaas zien ze elkaar niet veel, ondanks dat hij met het OV op slechts 5 minuten afstand van haar woont.
@Kathlinoo is in verwachting van @th0maz en @ThaWasteland en @imnewhere zijn trainingsmaatjes geworden.

2022 the summer of love.

Laatst bewerkt:
Haha, dat ego liften zie je bij iedere oefening joh. Zie ook genoeg jochies DB chest pressen met 36+ kg dumbbells en dan 5cm range of motion pakken voor 3 reps en dan helemaal gangster weglopen om hun maat te gaan vertellen hoe heftig zwaar ze net aan het pressen zijn geweest :roflol:

Het is niet de oefening die het ego liften maakt. Het is de persoon die de oefening uitvoert die dat doet.
Bedankt voor de tip!

Terug
Naar boven