XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Jij maakt echt zulke debiele statements altijd
Waarom zou benchen voor ego lifters zijn?
Wat is er debiel aan? Denk je dat ik in mijn gym ga wachten op de bench omdat er groepje dikke ego lifters sets doen op de bench met heel hoog gewicht voor 2reps en alleen maar praten drm zeg ik het is voor ego lifters. Drm pak ik dumbells geen zin om te wachten

Wat is er debiel aan? Denk je dat ik in mijn gym ga wachten op de bench omdat er groepje dikke ego lifters sets doen op de bench met heel hoog gewicht voor 2reps en alleen maar praten drm zeg ik het is voor ego lifters. Drm pak ik dumbells geen zin om te wachten
Slaat echt nergens op…… wat je nu zegt is gewoon een mening zonder enig waarde erachter. Als dit het geval is, dan moet jij even goed nadenken over de sportschool waar jij naartoe gaat. Maar je kan niet aannemen dat dit bij elke sportschool gebeurt en je kan zeker niet iedereen die bankdrukt met een stang ego lifters noemen. Hetzelfde als vrouwen zeggen dat elke man een kl***zak is, terwijl er mannen zijn maagd thuis op bank liggen met hoge oestrogeen level

Slaat echt nergens op…… wat je nu zegt is gewoon een mening zonder enig waarde erachter. Als dit het geval is, dan moet jij even goed nadenken over de sportschool waar jij naartoe gaat. Maar je kan niet aannemen dat dit bij elke sportschool gebeurt en je kan zeker niet iedereen die bankdrukt met een stang ego lifters noemen
De meesten wel ik vind het voor mijzelf geen goede oefening als ik hem doe doe ik hem met laag gewicht en hoge volume

Haha, dat ego liften zie je bij iedere oefening joh. Zie ook genoeg jochies DB chest pressen met 36+ kg dumbbells en dan 5cm range of motion pakken voor 3 reps en dan helemaal gangster weglopen om hun maat te gaan vertellen hoe heftig zwaar ze net aan het pressen zijn geweest :roflol:

Het is niet de oefening die het ego liften maakt. Het is de persoon die de oefening uitvoert die dat doet.

Haha, dat ego liften zie je bij iedere oefening joh. Zie ook genoeg jochies DB chest pressen met 36+ kg dumbbells en dan 5cm range of motion pakken voor 3 reps en dan helemaal gangster weglopen om hun maat te gaan vertellen hoe heftig zwaar ze net aan het pressen zijn geweest :roflol:

Het is niet de oefening die het ego liften maakt. Het is de persoon die de oefening uitvoert die dat doet.
Had het wat anders moeten formuleren

Als primaire oefening vind ik (flat)bench press ook maar niets, doe het meestal op einde van de training of ergens tussendoor voor nog wat pomp werk.
Eerlijk gezegd hangt ook veel af van de dikte van de stang,breedte van je bankje. Matrix bankjes,Hoist bankjes zijn meestal niet zo fantastisch hier voor.

Ik kan voor geen meter bankdrukken. Daarom doe ik het ook niet en vind het ook geen zak aan. Lig vrijwel altijd onhandig/onstabiel op die bankjes.

Dit zeg je niet
Je zegt dat benchen voor egolifters is
Dat ligt gewoon aan de persoon zelf

Slaat echt nergens op…… wat je nu zegt is gewoon een mening zonder enig waarde erachter. Als dit het geval is, dan moet jij even goed nadenken over de sportschool waar jij naartoe gaat. Maar je kan niet aannemen dat dit bij elke sportschool gebeurt en je kan zeker niet iedereen die bankdrukt met een stang ego lifters noemen. Hetzelfde als vrouwen zeggen dat elke man een kl***zak is, terwijl er mannen zijn maagd thuis op bank liggen met hoge oestrogeen level
Ben jij woke ofzo ?

Terug
Naar boven