AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Nog geen 3D schouders:o (koud trouwens, moet wel is een keer een goede pomp foto maken maar ben er te lui voor)
Snapchat-1878716822.jpg
Geen 3d schouders zegt die.. Dan zitten mijn schouders nog in de 0de dimensie denk ik
IMG_20220617_190119.jpg

Ik vind dat we een petitie moeten starten daarvoor

*edit* Lol

We kunnen ook een poll opmaken?
Ik bedoel waar 2 vechten 2 schuld en mark is ook nog hier.
Ja en nee.

Het is hier een forum en dus geen democratie. Een poll ondermijnt mogelijk de wil van de mods, aan de andere kant weerspiegelt het wel de wil van de users.

Een forum is niks zonder zijn users. Maar mods die niet consistent zijn vertonen zwakte. Ergens moet men dus een grens trekken, maar rustig blijven communiceren (en dus niet drammen) met elkaar is in mijn optiek nooit verkeerd.

Echter kan een poll wel een out zijn zonder dat het zwak over komt. Kweetnie je zou het kunnen doen of overleggen maar kweetnie of je ze hiermee tegen het zere been schopt. Desnoods op het privé gedeelte van het forum. Ik ga er niet over.

Als je wil dat je kaak beter uitkomt, kan je beter niet zo gek naar achter leunen. Dan valt je kaaklijn juist weg, en loopt je kin over in je nek. Als je naar achter leunt, krijgen de meeste mensen juist een onderkin (of stierennek). Het tegenovergestelde is vaak meer flatteus, al weet ik niet goed hoe ik dat zo moet uitleggen.
Je neus in andermans zaken stoppen, is dat een goede uitleg?

Iedereen begint van elkaar te houden hier. One big happy family. @Sanca Saxon en @Shadow Project zijn sindskort weer facebook friends. Kameel en Mark wonen inmiddels samen in een bungalow in het parkje. @Steks heeft een buitenechtelijk kind van het ggd-vrouwtje van de corona teststraat.@Kathlinoo is in verwachting van @th0maz en @ThaWasteland en @imnewhere zijn trainingsmaatjes geworden.

2022 the summer of love.
Je kan me niet eens aan een forumlid koppelen. :(

*edit* Lol
Moeten ze daar dan ook verplicht gaan wonen?

Moeten ze daar dan ook verplicht gaan wonen?
Kan je met een uitkering een woning in noord Holland betrekken? Lijkt mij niet toereikend genoeg. Of praten we dan over die 1m bij 2m pods, zoals dit volk graag wilt dat we gaan wonen? :-)

Ja en nee.

Het is hier een forum en dus geen democratie. Een poll ondermijnt mogelijk de wil van de mods, aan de andere kant weerspiegelt het wel de wil van de users.

Een forum is niks zonder zijn users. Maar mods die niet consistent zijn vertonen zwakte. Ergens moet men dus een grens trekken, maar rustig blijven communiceren (en dus niet drammen) met elkaar is in mijn optiek nooit verkeerd.

Echter kan een poll wel een out zijn zonder dat het zwak over komt. Kweetnie je zou het kunnen doen of overleggen maar kweetnie of je ze hiermee tegen het zere been schopt. Desnoods op het privé gedeelte van het forum. Ik ga er niet over.
Hij moet terugkomen als moderator.

Terug
Naar boven