XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Mensen zijn ook onaardig tegen mij dus dan kun je dat terug verwachten
Maar is dat niet kinderachtig ? Wat een ander doet, mag jij ook doen? Of je denkt 3x na voordat je een foto post wat voor eventuele reacties je hier krijgt. Sommige zijn aardig sommige niet. Bij sommige heb je het al bont gemaakt dat ze je toch blijven roasten.

Jij bent aardig snel de kast opgejaagd en getriggered vinden veel mensen leuk. Ook ben jij diegene die 9 van de 10x ruzie maakt met andere hier als ze iets negatiefs zeggen of dat iets goed bedoeld is en dat jij het in een negatief iets ziet.

Je bent een toffe kerel maar je moet echt bezig gaan met zelfreflecteren en volwassen worden. Stappen vooruit maken. Maar dat is mijn mening.

Gewoon je kop blurren online had je al zoveel gezeik gespaard lol

Iedereen begint van elkaar te houden hier. One big happy family. @Sanca Saxon en @Shadow Project zijn sindskort weer facebook friends. Kameel en Mark wonen inmiddels samen in een bungalow in het parkje. @Steks heeft een buitenechtelijk kind van het ggd-vrouwtje van de corona teststraat en is inmiddels de sexslaaf van zijn grote vriend @apfelstrudel. @rippedmeeuw heeft eindelijk plezier gevonden in zijn studie en heeft nu een lange afstandsrelatie met zijn stagebegeleidster. Helaas zien ze elkaar niet veel, ondanks dat hij met het OV op slechts 5 minuten afstand van haar woont.
@Kathlinoo is in verwachting van @th0maz en @ThaWasteland en @imnewhere zijn trainingsmaatjes geworden.

2022 the summer of love.
@Gremlin heeft zijn transitie tot vrouw voltooid

Iedereen begint van elkaar te houden hier. One big happy family. @Sanca Saxon en @Shadow Project zijn sindskort weer facebook friends. Kameel en Mark wonen inmiddels samen in een bungalow in het parkje. @Steks heeft een buitenechtelijk kind van het ggd-vrouwtje van de corona teststraat en is inmiddels de sexslaaf van zijn grote vriend @apfelstrudel. @rippedmeeuw heeft eindelijk plezier gevonden in zijn studie en heeft nu een lange afstandsrelatie met zijn stagebegeleidster. Helaas zien ze elkaar niet veel, ondanks dat hij met het OV op slechts 5 minuten afstand van haar woont.
@Kathlinoo is in verwachting van @th0maz en @ThaWasteland en @imnewhere zijn trainingsmaatjes geworden.

2022 the summer of love.
En @Robke78 heeft eindelijk een dame gevonden die hem ook wilt na jarenlang op haar online te simpen/creepen*

Zo die moest er nog bij

Jij ziet eruit als een wortel jij moet helemaal niet praten
Wat een onzin. Ik lijk veel meer op een oompa loempa!

artworks-AwCHdqxmLqSTrjvf-jT2cTQ-t500x500.jpg

Je bent een toffe kerel maar je moet echt bezig gaan met zelfreflecteren en volwassen worden. Stappen vooruit maken. Maar dat is mijn mening.
Maar hij maakt echt stappen hè, zie je dat niet ofzo?!

Stappen achteruit weliswaar, maar wel stappen :trollface:

Terug
Naar boven