MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Wow, wat een volwassen antwoord. Ik was toch echt serieus. Vreten als een beest, hoe moet je dat zien? Van teveel zul je weleenswaar groot worden maar niet waar je op zit te wachten. Denk eerder dat je goed naar je dieet moet kijken, naar je lichaam moet kijken en luisteren, voedsel manipulatie etc.
Iedere oetlul heeft een spiegel en een weegschaal toch, wordt je te dik of te snel zwaar dan vreet je te veel zo moeilijk is het allemaal niet. 'Clean bulk' en 'lean bulk' zijn gewoon pauper termen.

Iedere oetlul heeft een spiegel en een weegschaal toch, wordt je te dik of te snel zwaar dan vreet je te veel zo moeilijk is het allemaal niet. 'Clean bulk' en 'lean bulk' zijn gewoon pauper termen.
Precies, net als vreten als een beest.

Ja maar dat doet niet te zake. De meesten associeren vreten als een beest met jezelf gewoon volproppen, hoe meer hoe beter maar daar gaan we natuurlijk geen Coleman mee worden. Maw vreten en trainen als een beest is een big fat no go.
Ronnie Coleman is het niet met je eens , Lee priest ook niet . Er leiden meer wegen naar Rome . Ik vind persoonlijk dat lean bulken niks.ieder heeft zo zijn aanpak en dat is prima .

Vreten als een beest is een term, dien je niet al te serieus te nemen. Wat vele leken wel doen die naar advies zoeken om groot en sterk te worden.
Kan , ik druk me graag hyperbool uit.als dat iets is waar je je aan stoort kun je mij beter op negeren zetten .

Dit is eigenlijk mijn eerste bulk dat ik het gevoel heb alsof echt “vet” worden nog best lastig is.

Voorheen werd ik altijd veel te dik tijdens bulks. Geen idee waar het precies aan ligt. Ik denk dat naarmate je meer spiermassa hebt, vet aanzetten toch een hoeveelheid calorieën vergt dat heel moeilijk is om naar binnen te werken met voornamelijk bodybuilding food. Maar ook de dosering anaboeloes heeft invloed. Hoe meer gear des te beter de calorieën op de juiste plekken terechtkomen. Klinkt nogal bro achtig maar is wel waar denk ik.

Maar voor een beginner of iemand die natural is, is “lean bulken” (hoe stom de term ook is) imo toch wel de way to go.

Dit is eigenlijk mijn eerste bulk dat ik het gevoel heb alsof echt “vet” worden nog best lastig is.

Voorheen werd ik altijd veel te dik tijdens bulks. Geen idee waar het precies aan ligt. Ik denk dat naarmate je meer spiermassa hebt, vet aanzetten toch een hoeveelheid calorieën vergt dat heel moeilijk is om naar binnen te werken met voornamelijk bodybuilding food. Maar ook de dosering anaboeloes heeft invloed. Hoe meer gear des te beter de calorieën op de juiste plekken terechtkomen. Klinkt nogal bro achtig maar is wel waar denk ik.

Maar voor een beginner of iemand die natural is, is “lean bulken” (hoe stom de term ook is) imo toch wel de way to go.
Idd. Ik zie maar weinig voordeel als je vreet als een varken en ook vet wordt als een varken. Liever iets minder kg's in Bulk dan teveel vet en vocht. Ik hecht zelf meer waarde aan kwaliteitsmassa.

Lean Gain FTW :rocker:

91.5kg

JPEG_20220611_104252_6945470402994266394.jpg

Je ziet er goed uit man top !

Wil je nog droger worden of?

Ik vind het niet verkeerd staan zo het is net wat je wil.

Ik heb ook wel fases dat ik droger sta maar dan ben ik superstrak met voeding en cardio.
Heb ik niet altijd zin in houdt ook van eten en genieten van het leven.

Ik vind het niet verkeerd staan zo het is net wat je wil.

Ik heb ook wel fases dat ik droger sta maar dan ben ik superstrak met voeding en cardio.
Heb ik niet altijd zin in houdt ook van eten en genieten van het leven.
Kijk maar uit met die sigaren.

99769AC8-6F41-476D-BABD-4A19D4136484.png

Check in 19juni

Bijlagen

• D899CD11-F599-43A5-AF3D-EA991004295C.jpeg
    D899CD11-F599-43A5-AF3D-EA991004295C.jpeg
    67,2 KB · Weergaven: 99
  • D9E9F371-1A1D-4455-9BA8-1C253BCA55FF.jpeg
    D9E9F371-1A1D-4455-9BA8-1C253BCA55FF.jpeg
    75,3 KB · Weergaven: 95
  • 90DF8B95-0375-4291-A514-3B3B7D8068F0.png
    90DF8B95-0375-4291-A514-3B3B7D8068F0.png