- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi droog al man
Lean machine
Nodig HEBT
Misschien de volgende keer je linkerarm ook wat aanspannen, die in nu wel erg plat.
Zou het ook zo laten dit is wel prima droog. En nu gewoon lean bulk startenMisschien de volgende keer je linkerarm ook wat aanspannen, die in nu wel erg plat.
Idd gewoon vreten en trainen als een beest komt vanzelf goedWat een verschrikkelijke pauper term is dat 'lean bulk' toch
Hoe zie je dat precies dan? Vreten als een beest?Idd gewoon vreten en trainen als een beest komt vanzelf goed
Kattenbrokken en een zakje vlees. Onze katten krijgen eigenlijk niet zoveel.
Vertel es... hoe ben jij zo geworden?
Wow, wat een volwassen antwoord. Ik was toch echt serieus. Vreten als een beest, hoe moet je dat zien? Van teveel zul je weleenswaar groot worden maar niet waar je op zit te wachten. Denk eerder dat je goed naar je dieet moet kijken, naar je lichaam moet kijken en luisteren, voedsel manipulatie etc.Kattenbrokken en een zakje vlees. Onze katten krijgen eigenlijk niet zoveel.
Je schuift gewoon voedzaam spul je giegel in of leef jij op tren en rijstwafels ?
Zie mijn citaat voor Wovano.Vertel es... hoe ben jij zo geworden?
Eigenlijk weet je het antwoord wel.
Macro's ! Genoeg eiwit met dat vleesKattenbrokken en een zakje vlees. Onze katten krijgen eigenlijk niet zoveel.
Ik ga 22 aug on, dus wil al het vet er af hebben voordat de naald er in gaat.Nog 5 weken? Dan blijft er weinig meer over. Dit is prima zo imo.
Ah dus dat is vreten als een beest? Juist, nu worden we allemaal Arnoldjes. Ow dear.Je schuift gewoon voedzaam spul je giegel in of leef jij op tren en rijstwafels ?
Ben je weer ongesteld ?Ah dus dat is vreten als een beest? Juist, nu worden we allemaal Arnoldjes. Ow dear.