ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Goed bezig Meeuwke 💪
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig Meeuwke 💪
Thanks💪🏼
Want?
Lekker bezig man. Als je bij die most muscular je handen iets hoger houdt staat het beter denk. Lijkt nu een beetje alsof je staat te pissen eerlijk gezegd.
Roken is zo slecht. Toen ik werd behandeld voor mijn hartinfarct vroeg ik wat ik anders moest doen en toen werd er alleen gevraagd of ik rookte.
Was niet bedoeld om die pose te doen.Lekker bezig man. Als je bij die most muscular je handen iets hoger houdt staat het beter denk. Lijkt nu een beetje alsof je staat te pissen eerlijk gezegd.
Wat heb je ondernomen om het te voorkomen heel je leven?Roken is zo slecht. Toen ik werd behandeld voor mijn hartinfarct vroeg ik wat ik anders moest doen en toen werd er alleen gevraagd of ik rookte.
Ik zou vooral iets doen aan die benen positie ook
Ja dit is een van de vele variaties van de most muscular. Zijn handen zitten inderdaad ongeveer op dezelfde hoogte als bij jou, maar door de positionering van zijn handen ziet het er minder awkward uit, zie je?Was niet bedoeld om die pose te doen.
Deze doe ik altijd.
![]()
Yes iets minder spreidstand zou ook zeker geen kwaad kunnen
Zal ik onthoudenJa dit is een van de vele variaties van de most muscular. Zijn handen zitten inderdaad ongeveer op dezelfde hoogte als bij jou, maar door de positionering van zijn handen ziet het er minder awkward uit, zie je?
Ik heb een auto immuunziekte waardoor ik 20-25kg massa ben verloren.Ik vind het niet verkeerd staan zo het is net wat je wil.
Ik heb ook wel fases dat ik droger sta maar dan ben ik superstrak met voeding en cardio.
Heb ik niet altijd zin in houdt ook van eten en genieten van het leven.
😂😂Ik hield zoveel vocht vast van die sushi dat ik mijn knee sleeves niet fatsoenlijk om kreeg..![]()
Staal buigen
Master opmerking!🤣
Breken! Breken!