Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Maakt me ook niet uit dat ie wat zegt, en is inderdaad de angle die me 10kg zwaarder laat lijken. Welkom bij “bodybuilding”

Vind dat het vrij zielig is omdat meneer een coole kuurder is met deze lifts wel commentaar op iedereen kan geven.
Solid dat je de moeite hebt genomen om jarenoude stats op te zoeken :D. Overigens nooit gezegd dat ik sterk of buff ben, ten op zichte van 99% op dit forum trouwens wel dus weet niet wat dat zegt:roflol:.

Dat jij er uit blijft zien alsof je recht uit een kamp komt heeft daar weinig mee te maken.

Wat is er mis met een goede angle en goede belichting voor een foto?

Solid dat je de moeite hebt genomen om jarenoude stats op te zoeken :D. Overigens nooit gezegd dat ik sterk of buff ben, ten op zichte van 99% op dit forum trouwens wel dus weet niet wat dat zegt:roflol:.

Dat jij er uit blijft zien alsof je recht uit een kamp komt heeft daar weinig mee te maken.
Gewoon in de zoekfunctie “slappe kuurders” en dan kom je bij dat soort posts.
Dat zijn goede fysieken die uit die kampen komen dan, mogen ze me meer in steken.
Je moet niet zo raar doen hoor. Bodybuilding is oa spelen met angles om er groter uit te zien.

Post dan eens een foto en zijn ze allemaal jaloers lol, train wat harder dan oude zakken.

The It Crowd Popcorn GIF

• Like
Waarderingen: HB89
1.70m 80kg
1.80m 90kg
1.90m 100kg
zal mekaar niet veel schelen(low fat)

Ben een goede 110+... nee nog niet buff.

Terug
Naar boven