Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Wil geen form nazi zijn maar je hebt op elke rep steeds zo’n hump beweging… Hierdoor haal je spanning weg van je hamstrings, waarschijnlijk omdat het gewicht te zwaar is.

Een perfecte leg curl zou eigenlijk hetzelfde als een preacher curl moeten zijn: alleen je ellebooggewricht / kniegewricht beweegt op en neer, de rest van je lichaam is onbewogen. Het is een isolatieoefening per slot van rekening.
Je zult het wel weten gezien je fysiek.
Maar als bij een curl je onderarm beweegt en je elleboog op dezelfde plek blijft, wil het beter.
Ook je knieën blijven op hun positie als je met je hammies gaat curlen.
Je onderbenen bewegen.
Misschien jezelf eens filmen :thumb:

Of geef je het westen nu bewust fake info :D

Maar als bij een curl je onderarm beweegt en je elleboog op dezelfde plek blijft, wil het beter.
Je onderbenen bewegen.

Je kniegewricht beweegt toch op het moment dat je je onderbeen buigt of strekt, of niet dan Mr. alzheimer?

A2A8341E-7F26-46E9-8B5C-3DF6E3DAFC35.jpeg

Goede instagramfoto. Hier prikken we er wel doorheen dat je small as fook bent.
Niet zo gefrustreerd lopen slappe. Mn doel is ook niet om big te worden maar sterk. Niet iedereen hoeft daar dik voor te zijn zoals jou, voor zover je “sterk” bent tenminste.

Laatst bewerkt:
Je onderbenen bewegen.

Z'n kont komt omhoog dus is idd geen goede vorm en zal minder z'n hamstrings aanspreken zo. Leuk als je wat gewicht wilt verplaatsen maar niet als je doel is je hamstrings optimaal trainen.

Dus Ruska heeft gelijk @Spambod

Niet zo gefrustreerd lopen slappe. Mn doel is ook niet om big te worden maar sterk. Niet iedereen hoeft daar dik voor te zijn zoals jou, voor zover je “sterk” bent tenminste.
Gezien jou eigen reacties uit het verleden heb je het nu ook maar te "slikken" vind ik.

Toen deed je ook mee met opmerkingen van juist hem, en andersom vind je het maar niks🤣

Laatst bewerkt:
Gezien jou eigen reacties uit het verleden heb je het nu ook maar te "slikken" vind ik.

Toen deed je ook mee met opmerkingen van juist hem, en andersom vind je het maar niks🤣
Maakt me ook niet uit dat ie wat zegt, en is inderdaad de angle die me 10kg zwaarder laat lijken. Welkom bij “bodybuilding”

Vind dat het vrij zielig is omdat meneer een coole kuurder is met deze lifts wel commentaar op iedereen kan geven.
Bench paused:
5x3x115kg

Squat:
5x5x155kg

Bench paused:
6x90
4x6x100kg

Hoe kan je max gewicht verplaatsten dan rijmen met bodybuilding. Gaat toch om fysiek op een bodybuildforum?

Terug
Naar boven