- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk meeuw eens gaan😉
Ben benieuwd hoe het over 67 dagen is😂👊🏼. Heb nu nog veel buikvet schat mezelf nu op 14/15%
Kan mijn gevoel niet beter beschrijven dan onderstaand bericht:
Jawel, en ... ik kan er niets aan doen, ook al geprobeerd. En eigenlijk wil ik ook nog wel meer dan kijken. Was je maar gewoon dik en lelijk, dan had ik je nooit gezien.
Sad but true. Ik ben simpel. Zelfbehoud, soort behoud en dan houd het wel op![]()
Op Dat leg curl apparaat lijkt het me echt lekker trainen.
Ja zit al jaren vast aan me vriendin, denk dat het beetje dezelfde vibe is.Ik denk dat je gezien je kont erg populair zou zijn in de gevangenis, heb je weleens vastgezeten?
Ja zit al jaren vast aan me vriendin, denk dat het beetje dezelfde vibe is.
Misschien ook wel beter….Mwah weet niet kan een andere vibe zijn ik weet niet wat je allemaal doet.
🤣Ja kan uitvoering kan beter aan de andere kant soms is een beetje slordig trainen ook niet erg.
Ik denk dat je gezien je kont erg populair zou zijn in de gevangenis, heb je weleens
Nog 30 a 40 jaar te gaan bro🤘😝Ja zit al jaren vast aan me vriendin, denk dat het beetje dezelfde vibe is.
Gewoon wat hoger in je kuiten pakken.
De goeie zit in t midden