XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Blijkbaar. Nogmaals. Alles kan en mag toch?. Als ik had geweten van haar probleem had ik hem niet gemaakt, maar dat wist ik niet .
Klopt, de baarmoeder zit niet voor her hoofd, dus hoe moet iemand dat weten.
De opmerking werd niet gemaakt om te kwetsen, dat een ander dat persoonlijk opvat, ligt aan de beleving/ opvatting van die ander.

En als we het dan toch zo zuiver en veilig willen houden hier. Dan ook begrip voor Da Block.

Klopt, de baarmoeder zit niet voor her hoofd, dus hoe moet iemand dat weten.
De opmerking werd niet gemaakt om te kwetsen, dat een ander dat persoonlijk opvat, ligt aan de beleving/ opvatting van die ander.

En als we het dan toch zo zuiver en veilig willen houden hier. Dan ook begrip voor Da Block.
Als ik het wist dan zal ik het ook niet zo brengen.
Maar dit is een standaard grap die algemeen bekend is. Maar word nu aangenomen alsof ik het bewust gebruikte om te kwetsen.

Vrouwen zijn oestrogeen gedreven in tegenstelling tot mannen die testosteron gedreven zijn.
Dit is dan ook de reden dat vrouwen zich dingen veel meer aantrekken als mannen.
Wat een versimplificatie en ook nog een heel heel erg seksistische en denigrerend opmerking naar beide seksen.
Niet alle vrouwen zijn oestrogeen gedreven, en zij die dat wel zijn,zijn dat ook niet even consequent op elke dag van de week.

Maar wel lief dat jij met je oestrogeen gedreven reactie het opneemt voor een vrouw. :heart:

Als ik het wist dan zal ik het ook niet zo brengen.
Maar dit is een standaard grap die algemeen bekend is. Maar word nu aangenomen alsof ik het bewust gebruikte om te kwetsen.
I feel ya bro ....
Ik wist ook niets over haar baarmoeder. Niemand had mij wat verteld.
Ik las het, en er was een kleine correctie nodig door al dat gewhite knight van sommige droog rukkers hier.

Train al een tijdje niet meer voor bodybuilden maar volg nu een powerlift programma. Echter gisteren best tevreden toen ik voor de spiegel stond.

Bijlagen

• FC4DC224-2C44-4ABF-9993-046C006CFA45.jpeg
    FC4DC224-2C44-4ABF-9993-046C006CFA45.jpeg
    104,4 KB · Weergaven: 164
Kleding zorgt ervoor dat jou gewrichten beter/sneller/langer warm blijven en dus blessure preventief. Dat het buiten 30 graden is wilt niet zeggen dat jou gewrichten ook meteen ready2go zijn, geld ook voor lange broek op legday (kniegewricht). Tevens helpt het met zweten, wat goed is voor je poriën/huid die toch toch al wat te verduren hebben als je gear gebruikt.
Dan moet die airco daar toch wel heel hard staan, en dan veronderstel ik dat jij zo iemand bent die in het algemeen zeer moeilijk zweet? Kan het me niet inbeelden bij mezelf allesinds, ik begin al te dampen met men t-shirt aan.
In die zin wel een beetje jaloers dat je dat kan verdragen. In de winter hou ik ook gewoon men pull aan natuurlijk.

Op vakantie in Egypte stond de airco op 16 graden in de gym, terwijl het buiten 40°C was, kreeg spontaan overal kramp dus in die context snap ik het wel.
Maar stiekem is het wel om een beetje de pomp af te wachten dat je die pull draagt aangezien je in een diepe cut zit en je automatisch wel wat plat voelt, laten we niet om de pot draaien.

Dan moet die airco daar toch wel heel hard staan, en dan veronderstel ik dat jij zo iemand bent die in het algemeen zeer moeilijk zweet? Kan het me niet inbeelden bij mezelf allesinds, ik begin al te dampen met men t-shirt aan.
In die zin wel een beetje jaloers dat je dat kan verdragen. In de winter hou ik ook gewoon men pull aan natuurlijk.

Op vakantie in Egypte stond de airco op 16 graden in de gym, terwijl het buiten 40°C was, kreeg spontaan overal kramp dus in die context snap ik het wel.
Maar stiekem is het wel om een beetje de pomp af te wachten dat je die pull draagt aangezien je in een diepe cut zit en je automatisch wel wat plat voelt, laten we niet om de pot draaien.
En vergeet de waaiers niet. Bij sommige gyms staan die zo hard te draaien dat je spontaan verkouden word.

Koolhydraten zijn idd laag dus momenteel oogt voor/achterkant idem dito idd. 🥹

En vergeet de waaiers niet. Bij sommige gyms staan die zo hard te draaien dat je spontaan verkouden word.

Koolhydraten zijn idd laag dus momenteel oogt voor/achterkant idem dito idd. 🥹
Ik ben zelfs verkouden geworden door dit soort waarschuwingen te lezen.

Tja want verkoudheid komt ook echt door een waaier en niet door een virus.
Je draagt het virus al bij je, maar door oa koud(tj)e kun je er ziek van worden. In 'betere omstandigheid' had je lichaam dit zelf bevochten, en was je waarschijnlijk niet verkouden geworden.

Je draagt het virus al bij je, maar door oa koud(tj)e kun je er ziek van worden. In 'betere omstandigheid' had je lichaam dit zelf bevochten, en was je waarschijnlijk niet verkouden geworden.
Een waaier is niet -40 dus de kans dat je immuunsysteem oppeens door een waaiertje om zeep wordt geholpen omdat het 'koud' is vrij klein.

Tja want verkoudheid komt ook echt door een waaier en niet door een virus.
Het nadeel van ventilatoren/gesloten airco is, is dat ze het virus rondblazen ipv het lekker laten dalen op de grond.
Dus zeker wel een ding op te letten!

Woont er dan niemand gewoon in

Het nadeel van ventilatoren/gesloten airco is, is dat ze het virus rondblazen ipv het lekker laten dalen op de grond.
Dus zeker wel een ding op te letten!
Waarom zou je je daar druk om maken je krijgt het of je krijgt het niet. Zou vooral ook alle dumbells eerst ontsmetten en een hazmat pak aandoen voordat je gaat trainen.

Waarom zou je je daar druk om maken je krijgt het of je krijgt het niet. Zou vooral ook alle dumbells eerst ontsmetten en een hazmat pak aandoen voordat je gaat trainen.
Tis maar net of je er zelf rekening mee wilt houden VNTL, ik geef alleen het feit weer over verspreiding.

Een waaier is niet -40 dus de kans dat je immuunsysteem oppeens door een waaiertje om zeep wordt geholpen omdat het 'koud' is vrij klein.
Het hoeft ook niet -40 te zijn. Als je lichaam tegen een virus vecht zal het vaak je eigen lichaamstemp ook wat verhogen, als je dan in koude luchtstroom aan het trainen bent, is dat niet bevorderlijk.

• Like
Waarderingen: LJ
Terug
Naar boven