AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Geen probleem.. maar anders klopt de grap toch niet?
jan GIF by VTM.be

Nee, log is weg hier en zal op dbb niks meer loggen mbt prep/na prep en rebound/push fase. Ook geen fotos meer.
Je kunt toch beiden doen? Of denk je dat met deze 'vaarwel' move tientallen dbb'ers naar je insta gaan? Ik hoop het voor je hoor, maar het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten.

En hier kun je gewoon een beetje slap lullen, op insta presenteer je de opgepoetste versie van jezelf, hou je het wat formeler.

Ik zou het juist naast elkaar laten bestaan.

Je kunt toch beiden doen? Of denk je dat met deze 'vaarwel' move tientallen dbb'ers naar je insta gaan? Ik hoop het voor je hoor, maar het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten.

En hier kun je gewoon een beetje slap lullen, op insta presenteer je de opgepoetste versie van jezelf, hou je het wat formeler.

Ik zou het juist naast elkaar laten bestaan.
In tegenstelling tot insta, wordt je hier soms even met beide voetjes terug op aarde gezet. Sommige kunnen daar niet tegen.
En dan ook nog roepen dat je de 1ste prijs gaat pakken is een dikke fail, omdat je niet in de hand hebt hoe goed een ander zich weet te presenteren.

Ik log ook niet meer hier, volg me op Youtube.

In tegenstelling tot insta, wordt je hier soms even met beide voetjes terug op aarde gezet. Sommige kunnen daar niet tegen.
En dan ook nog roepen dat je de 1ste prijs gaat pakken is een dikke fail, omdat je niet in de hand hebt hoe goed een ander zich weet te presenteren.
Komt het door discussie/ruzie? Dat wist ik niet...

Dat van die 1e prijs pakken is gewoon een enthousiaste leus, zo van 'we gaan voor de winst'. @ak is goed en gefocust bezig en ik vind het knap wat hij doet.

En uit het niks meerdere sponsoren, hij doet het leuk. Zelf heb ik hier nooit mijn insta gelinkt, maar van mij mag ie.

Komt het door discussie/ruzie? Dat wist ik niet...

Dat van die 1e prijs pakken is gewoon een enthousiaste leus, zo van 'we gaan voor de winst'. @ak is goed en gefocust bezig en ik vind het knap wat hij doet.
Je houdt jezelf voor de gek met dat soort leuzen. Je kunt ook niet meer dan je best doen, en het resultaat is net als bij kunstschaatsen afhankelijk van wat de jury wil zien.

Daarnaast... heb je enig idee hoeveel er proberen om in vorm te komen maar toch struikelen in het zich van het podium.

Volg me op tiktok :$

Terug
Naar boven