XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Nou foto'tje dan maar in plaats van deze discussie.

Wij hadden dus een teamuitje met werk. De BBQ ging mij beter af dan het handboogschieten. Als je het voor elkaar kreeg de pijl in het hout te schieten (zeg maar de rand van het huisje) moest je 10x opdrukken, dus rara wie krijgt dat voor elkaar. :roflol:
IMG-20220915-WA0011(1).jpg
O wee als er kritiek komt, dan gaan er zeker punten uitgedeeld worden en niet te zuinig ook.

Wij hadden dus een teamuitje met werk. De BBQ ging mij beter af dan het handboogschieten. Als je het voor elkaar kreeg de pijl in het hout te schieten (zeg maar de rand van het huisje) moest je 10x opdrukken, dus rara wie krijgt dat voor elkaar. :roflol:
O wee als er kritiek komt, dan gaan er zeker punten uitgedeeld worden en niet te zuinig ook.
waarom op 1 arm opdrukken? 💪

Ik zie jou nog steeds naakt in de keuken staan

Beter eerst met 2 handen voordat je met 1 arm gaat en aan je vorm werken.

Is dat niet een beetje de bedoeling van deze topic? Die indruk krijg ik namelijk als ik de titel lees
Inderdaad, gelukkig kan jij wel lezen!

Een enkeling was even in de verwarring dat dit het "fanboys kunnen eisen dat hun favo forummers foto's posten topic" is. Dan snap ik ook nog wel dat ze bij @Steks of mijn persoon uikomen. Het is de tragedie van onbereikbare en onbeantwoorde liefde en de zoektocht naar goedkeuring.

Misschien wil jij het ze eens uitleggen?
:grinny:

Een enkeling was even in de verwarring dat dit het "fanboys kunnen eisen dat hun favo forummers foto's posten topic" is. Dan snap ik ook nog wel dat ze bij @Steks of mijn persoon uikomen. Het is de tragedie van onbereikbare en onbeantwoorde liefde en de zoektocht naar goedkeuring.

Sorry @Mentat. Ik was blijkbaar even in verwarring. Maar ga gerust door met je goede bijdragen hier en mooie volzinnen :thumb:
Ik kan mij van jou geen beeld vormen,vandaar de verwarring.
@Steks is gewoon een wijs man, maar laat dat zelden merken hier.
Dat laaste is natuurlijk een grapje :D

@Sanca Saxon kun je misschien de titel van topic wijzigen naar hierboven voorgesteld idee.

Dan eis ik een foto van @Mentat en @Steks . Bij voorkeur op 1 foto. In welk standje laat ik als eigen keus.

Sorry @Mentat. Ik was blijkbaar even in verwarring. Maar ga gerust door met je goede bijdragen hier en mooie volzinnen :thumb:
Ik kan mij van jou geen beeld vormen,vandaar de verwarring.
@Steks is gewoon een wijs man, maar laat dat zelden merken hier.
Dat laaste is natuurlijk een grapje :D
Bijdehand is het nieuwe wijs.

Voor diegene die peak week traject day by day inc dagelijks visueel fotos willen zien en alles meewillen lezen omtrent:

Voeding fat/carb load techniek
Supps
Training peak week
Dagelijks fysiek fotos verschillen

Volg me op insta, log daarop verder het gehele prep traject naar de nr1 spot . 🏆

Terug
Naar boven