Ja die natuurlijke grens vind ik echt de grootste cringe bullshit ooit
Je MoEt EeRsT AlLeS nAtUReL ErUiT HalEn
De mensen die dat zeggen hebben echt het IQ van een fucking aardappel want hoe weet je wanneer je je natuurlijke limiet überhaupt hebt bereikt
Daarbij had de huidige Mr. O line-up er ook niet zo uitgezien als hun allemaal hadden gewacht tot hun natuurlijke grens
Je gaint net zo snel zonder gear op jouw leeftijd is natuurlijk wel onzin, het is imo geen onzin als je dus niet snapt hoe het balletje rolt, want dan gaat gear ook geen zoden aan de dijk zetten (of wel en show us)
Ben het er wel mee eens dat je moet snappen wat je doet m.b.t trainen, voeding, herstel, slaap en heel die teringzooi voor je begint (los van een coach ook)
Woog maar 67kg maar was wel gewoon redelijk lean en je kon zien dat ik gymde (zonder shirt dan, met shirt niet)
En imo is het niet optimaal om eerst je massagrens te bereiken, want als je kuurt bouw je myonuclei op wat je natty niet opbouwt als ik het goed heb, dus hoe eerder je begint hoe meer potentiële massa je aan kan zetten
Ik heb dit overigens alleen ergens gehoord/gelezen en kan het niet meer terug vinden dus don't bash me als het niet klopt