MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

je gaint net zo snel zonder als met gear op jouw leeftijd
(gear begin je mee om je natuurlijke massagrens te verleggen en das 10kg boven je lengte)
Ik denk dat @Vypaw een hele mooie voorbeeld is betreft dat dit helemaal niet waar is. Hij is niet zoveel ouder dan ik. Er zijn genoeg andere 19, 20, 21 jarige die abnormale gains maken met gear. Die hebben zeker niet hun natuurlijke massagrens bereikt. Het zal wellicht optimaal zijn om eerste je massagrens te bereiken, daar zeg ik niks over maar "je gaint net zo snel zonder als met gear op jouw leeftijd" is bullshit. Vgm was @MassOrPass ook best jong. Ik vraag mij af of hij hetzelfde gains gemaakt zou hebben als hij niet had gekuurt

Claimen dat je, op welk niveau ook, net zo snel gaint zonder AAS als met is natuurlijk je reinste onzin. Zeker voor iemand die 60 kg weegt en dus geen flauw benul heeft hoe gewicht te gainen maakt AAS 't makkelijk. Op dat gewicht met AAS kun je bijna niet anders dan gainen.

Of dat 't goed praat laat ik me niet meer over uit.

Ik denk dat @Vypaw een hele mooie voorbeeld is betreft dat dit helemaal niet waar is. Hij is niet zoveel ouder dan ik. Er zijn genoeg andere 19, 20, 21 jarige die abnormale gains maken met gear. Die hebben zeker niet hun natuurlijke massagrens bereikt. Het zal wellicht optimaal zijn om eerste je massagrens te bereiken, daar zeg ik niks over maar "je gaint net zo snel zonder als met gear op jouw leeftijd" is bullshit. Vgm was @MassOrPass ook best jong. Ik vraag mij af of hij hetzelfde gains gemaakt zou hebben als hij niet had gekuurt
Ja die natuurlijke grens vind ik echt de grootste cringe bullshit ooit
Je MoEt EeRsT AlLeS nAtUReL ErUiT HalEn
De mensen die dat zeggen hebben echt het IQ van een fucking aardappel want hoe weet je wanneer je je natuurlijke limiet überhaupt hebt bereikt
Daarbij had de huidige Mr. O line-up er ook niet zo uitgezien als hun allemaal hadden gewacht tot hun natuurlijke grens

Je gaint net zo snel zonder gear op jouw leeftijd is natuurlijk wel onzin, het is imo geen onzin als je dus niet snapt hoe het balletje rolt, want dan gaat gear ook geen zoden aan de dijk zetten (of wel en show us)

Ben het er wel mee eens dat je moet snappen wat je doet m.b.t trainen, voeding, herstel, slaap en heel die teringzooi voor je begint (los van een coach ook)
Woog maar 67kg maar was wel gewoon redelijk lean en je kon zien dat ik gymde (zonder shirt dan, met shirt niet)

En imo is het niet optimaal om eerst je massagrens te bereiken, want als je kuurt bouw je myonuclei op wat je natty niet opbouwt als ik het goed heb, dus hoe eerder je begint hoe meer potentiële massa je aan kan zetten
Ik heb dit overigens alleen ergens gehoord/gelezen en kan het niet meer terug vinden dus don't bash me als het niet klopt :roflol:

De mensen die dat zeggen hebben echt het IQ van een fucking aardappel want hoe weet je wanneer je je natuurlijke limiet überhaupt hebt bereikt
Daarbij had de huidige Mr. O line-up er ook niet zo uitgezien als hun allemaal hadden gewacht tot hun natuurlijke grens

Je gaint net zo snel zonder gear op jouw leeftijd is natuurlijk wel onzin, het is imo geen onzin als je dus niet snapt hoe het balletje rolt, want dan gaat gear ook geen zoden aan de dijk zetten (of wel en show us)

Ben het er wel mee eens dat je moet snappen wat je doet m.b.t trainen, voeding, herstel, slaap en heel die teringzooi voor je begint (los van een coach ook)
Woog maar 67kg maar was wel gewoon redelijk lean en je kon zien dat ik gymde (zonder shirt dan, met shirt niet)

En imo is het niet optimaal om eerst je massagrens te bereiken, want als je kuurt bouw je myonuclei op wat je natty niet opbouwt als ik het goed heb, dus hoe eerder je begint hoe meer potentiële massa je aan kan zetten
Ik heb dit overigens alleen ergens gehoord/gelezen en kan het niet meer terug vinden dus don't bash me als het niet klopt :roflol:
Ja dit is naast een mooi basis hebben. @Bosco55555 richtte puur op leeftijd en gaf niks aan betreft kennis, ervaring, lichaam, voeding etc etc. Hier zit hij gewoon pure bullshit te praten, zo zie je maar wie zijn advies/mening helemaal onrelevant wordt.

Hoe kan een beginner weten naar wie hij zou moeten luisteren als dit soort mensen ook advies geven in topics voor beginners......

eerst leren zonder gear vwb voeding en training, en dat duurt gewoon een aantal jaren, je valt altijd weer terug naar je natuurlijke massagrens
Kuren is huren...lees je eerst in over gear lijkt me wel beter dan blindelings doen wat je coach opdraagt. op die manier heb je ook niet echt de afiniteit met de sport.
ieder maakt zn eigen keuze das prima, gewoon je eigen hoofd gebruiken, :)

Laatst bewerkt:
Ik zou van coach gaan switchen. Voor jouw beeldvorming: in de eerste zes weken met de juiste hoeveelheid voeding gainde ik 5 kg en verloor 1 procent vet, heerlijk die beginnergains :) Dat zijn resultaten waar menig juicer jaloers op is. Ik geef niet aan dat je pas naar gear moet grijpen wanneer de rek er uit is maar er valt nog zo veel te behalen zonder gear. Maar goed, jouw lijf >jouw keus.

Ik zou van coach gaan switchen. Voor jouw beeldvorming: in de eerste zes weken met de juiste hoeveelheid voeding gainde ik 5 kg en verloor 1 procent vet, heerlijk die beginnergains :) Dat zijn resultaten waar menig juicer jaloers op is. Ik geef niet aan dat je pas naar gear moet grijpen wanneer de rek er uit is maar er valt nog zo veel te behalen zonder gear. Maar goed, jouw lijf >jouw keus.
Agree, maar volgens mij al te laat want hij is al begonnen?

Ps; kan je mij is pb sturen wil wat vragen hihi

Er zit mijn inziens een enorm verschil tussen je natty max opzoeken en na 4!!!! x "kuren" op 62 kg maar te besluiten om test te gaan zetten.

Aan de andere kant kant, over een jaar of 5 zet ie 2 gram test en weegt ie 85 kg en is iedereen 't vergeten dus wat boeit 't.

On topic jongens of er vallen kaarten

Borussia Dortmund GIF

Hoe is jou fysiek nu dan kameel ben best benieuwd

Front en back op de iron man. 94.5kg ingewogen en kwam nog flink massa te kort dus weer verder waar we gebleven waren…. Groeien
DD6D702B-5607-402A-A0AD-0EBD4AB5CF2B.jpeg
98760E88-603E-4CD2-801F-D388BF21F88A.jpeg
7FDD1156-CF4F-417F-AB5D-231EA2E085BC.jpeg
6FDFD2AC-D0DE-481E-A38F-00886B17D5FA.jpeg
Top shape man heel netjes 👌

De line ups op de Ironman waren ongekend sterk. Was echt diep onder de indruk van het aantal deelnemers en het niveau!

Eens. Enigste redenen dat ik niet eraan ga is omdat ik best een ontvlambare persoonlijkheid heb. En met stieffamilie in 1 huis woon die ik niet mag. Wil niet mee maken wat er gebeurd als die persoonlijkheid word versterkt. Plus ik wil eerst mijn prive shit fixen

Top shape man heel netjes 👌

De line ups op de Ironman waren ongekend sterk. Was echt diep onder de indruk van het aantal deelnemers en het niveau!
Thanks man, ben ook tevreden met wat ik er neer heb kunnen zetten. Ik had idd ivm de WBC de volgende dag een hoog niveau verwacht, maar stond wel echt met mijn bek vol tanden :eek: verschil tussen de niveaus bij NPC en Nbbf is hoog :gek:

Terug
Naar boven