AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Front en back op de iron man. 94.5kg ingewogen en kwam nog flink massa te kort dus weer verder waar we gebleven waren…. Groeien
DD6D702B-5607-402A-A0AD-0EBD4AB5CF2B.jpeg
98760E88-603E-4CD2-801F-D388BF21F88A.jpeg
7FDD1156-CF4F-417F-AB5D-231EA2E085BC.jpeg
6FDFD2AC-D0DE-481E-A38F-00886B17D5FA.jpeg
Je post spat niet echt van enthousiastme maar als ik je shape zo zie heb je gewoon iets neergezet waar je trots op mag zijn :D

Je post spat niet echt van enthousiastme maar als ik je shape zo zie heb je gewoon iets neergezet waar je trots op mag zijn :D
hahah je hoopt natuurlijk altijd op een top 3 plek. Heb in de true novice 4e of 5e plaats gered dus daar zeker trots op

Haha ja al is er in Nederland geen pijl op te trekken. Mattie van me plaatst buiten top 5 want te groot 😅

Groot verschil ook in interpretatie en judging criteria tussen NPC/NBC en die landelijke Ifbb bonden.

In de NPC is de standaard veel hoger en is iedereen 2x zo groot en 2x zo shredded, geldt voor elke categorie.

Groot verschil ook in interpretatie en judging criteria tussen NPC/NBC en die landelijke Ifbb bonden.
Maar dit was een NPC show, een dag voor een pro qualifyer(ook NPC). Snap de logica niet als je klein moet zijn om pro te worden en dan na dat je pro bent word verwacht er ff 15kg bij te gainen.

Maar dit was een NPC show, een dag voor een pro qualifyer(ook NPC). Snap de logica niet als je klein moet zijn om pro te worden en dan na dat je pro bent word verwacht er ff 15kg bij te gainen.

Oh, dat is wel raar dan.

Normaalgesproken zijn die NPC Mens Physique gasten groter dan de bodybuilders in andere federaties, lol. En die pro’s zijn al helemaal ridiculously huge.

Ik zag in een story op insta een donkere jongen die meedeed aan MP, volgend jaar ook naar open gaat. Die had idd echt een geweldig fysiek.

Maar ook die gast die bij Platinum traint, Kevin Fret, is echt een grote vent wel. Off season ook gewoon 130 kg met abs.

Ik zag in een story op insta een donkere jongen die meedeed aan MP, volgend jaar ook naar open gaat. Die had idd echt een geweldig fysiek.

Maar ook die gast die bij Platinum traint, Kevin Fret, is echt een grote vent wel. Off season ook gewoon 130 kg met abs.

130 kg? Hoe lang is hij dan? 2.10?

Ben hem ook wel eens op insta tegengekomen… Goed fysiek (waarschijnlijk) voor MP, maar weinig indrukwekkend

Zou maar niet in Google zetten :D

Schermafdruk-van-2022-12-14-17-53-53.png

Terug
Naar boven