- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Flink flink meer massa erop gepakt 💪🏼 beloofd veel goeds voor NPC Benelux 👌🏼Links 9 weken uit voor Krachtigfitcup 2021, rechts 14,5 week uit voor Benelux 2023
![]()
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flink flink meer massa erop gepakt 💪🏼 beloofd veel goeds voor NPC Benelux 👌🏼Links 9 weken uit voor Krachtigfitcup 2021, rechts 14,5 week uit voor Benelux 2023
![]()
![]()
Nbbf -> Ifbb Elite ProMeschien domme vraag maar de nbbf is toch altijd gelinked geweest aan ifbb ? Ik zou nu steeds vaker NPC voorbij komen en ken de NPC eigenlijk alleen als de Amateur bond ( als je het zo kan noemen ) van de VS
Is Wesley niet ook eerst ifbb elite pro geworden? Of vergis ik me daar nou in.Nbbf -> Ifbb Elite Pro
Npc-> Ifbb Pro + mr Olympia
Opgesplitst in 2017.
The IFBB Split – What Happened and What it Means For Competitors | Million Dollar Baby Fitness
Here is a summary of the IFBB split that occurred in Sept 2017 - what happened and why, and what it means for US, Australian and worldwide IFBB competitors.milliondollarbabyfitness.com
Thanks voor de opheldering!Nbbf -> Ifbb Elite Pro
Npc-> Ifbb Pro + mr Olympia
Opgesplitst in 2017.
The IFBB Split – What Happened and What it Means For Competitors | Million Dollar Baby Fitness
Here is a summary of the IFBB split that occurred in Sept 2017 - what happened and why, and what it means for US, Australian and worldwide IFBB competitors.milliondollarbabyfitness.com
10 kg boven lengte is veel te kort door de bocht. Ik ben 183 noway dat ik 93KG lean ga wegen zonder gearje gaint net zo snel zonder als met gear op jouw leeftijd
(gear begin je mee om je natuurlijke massagrens te verleggen en das 10kg boven je lengte)
Natuurlijke haargrens verleggen?je gaint net zo snel zonder als met gear op jouw leeftijd
(gear begin je mee om je natuurlijke massagrens te verleggen en das 10kg boven je lengte)
Hoe kom je daarbij ?10 kg boven lengte is veel te kort door de bocht. Ik ben 183 noway dat ik 93KG lean ga wegen zonder gear
Eens. Ervan uitgaande dat 't onder de 10% moet zijn zit dat er voor 't gros niet binnen afzienbare tijd in.10 kg boven lengte is veel te kort door de bocht. Ik ben 183 noway dat ik 93KG lean ga wegen zonder gear
Bij 12% is het ook niet mogelijk. Hoogstens 5kg.Eens. Ervan uitgaande dat 't onder de 10% moet zijn zit dat er voor 't gros niet binnen afzienbare tijd in.
Is ook heel makkelijk te beschrijven waarom. Hoeveel mensen zie je überhaupt van bijv 1.85 en 95 kg bij 8%? Juist, weinig. Laat staan natty. 't zal kunnen hoor maar wie wil daar 20 jaar over doen.
Eigen lengte lukt me al niet eens laat staan 10kg erboven10 kg boven lengte is veel te kort door de bocht. Ik ben 183 noway dat ik 93KG lean ga wegen zonder gear

welke haargrens

Niet mogelijk zou ik niet willen en durven zeggen, maar 95% zal 't gewoon te lang duren en dat snap ik helemaal. Nog meer als je doelen hebt die er ver boven liggen.
Ik denk niet dat lang doorgaan helpt.Niet mogelijk zou ik niet willen en durven zeggen, maar 95% zal 't gewoon te lang duren en dat snap ik helemaal. Nog meer als je doelen hebt die er ver boven liggen.
Welke theorie? Quantumtheorie die stelt dat je tegelijktijdig natty en niet natty kan zijn? Die onzin is gewoon verzonnen.1.83m, 93kg en 10% BF levert een FFMI op van 25 wat theoretisch gezien dus net aan mogelijk moet zijn.
Kan allemaal.Welke theorie? Quantumtheorie die stelt dat je tegelijktijdig natty en niet natty kan zijn? Die onzin is gewoon verzonnen.