XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Links 9 weken uit voor Krachtigfitcup 2021, rechts 14,5 week uit voor Benelux 2023
Screenshot_20221214-180332.jpg
Screenshot_20221214-180252.jpg
Flink flink meer massa erop gepakt 💪🏼 beloofd veel goeds voor NPC Benelux 👌🏼

Meschien domme vraag maar de nbbf is toch altijd gelinked geweest aan ifbb ? Ik zou nu steeds vaker NPC voorbij komen en ken de NPC eigenlijk alleen als de Amateur bond ( als je het zo kan noemen ) van de VS

Meschien domme vraag maar de nbbf is toch altijd gelinked geweest aan ifbb ? Ik zou nu steeds vaker NPC voorbij komen en ken de NPC eigenlijk alleen als de Amateur bond ( als je het zo kan noemen ) van de VS
Nbbf -> Ifbb Elite Pro

Npc-> Ifbb Pro + mr Olympia

Opgesplitst in 2017.

Nbbf -> Ifbb Elite Pro

Npc-> Ifbb Pro + mr Olympia

Opgesplitst in 2017.
Is Wesley niet ook eerst ifbb elite pro geworden? Of vergis ik me daar nou in.

je gaint net zo snel zonder als met gear op jouw leeftijd
(gear begin je mee om je natuurlijke massagrens te verleggen en das 10kg boven je lengte)
10 kg boven lengte is veel te kort door de bocht. Ik ben 183 noway dat ik 93KG lean ga wegen zonder gear

10 kg boven lengte is veel te kort door de bocht. Ik ben 183 noway dat ik 93KG lean ga wegen zonder gear
Eens. Ervan uitgaande dat 't onder de 10% moet zijn zit dat er voor 't gros niet binnen afzienbare tijd in.

Is ook heel makkelijk te beschrijven waarom. Hoeveel mensen zie je überhaupt van bijv 1.85 en 95 kg bij 8%? Juist, weinig. Laat staan natty. 't zal kunnen hoor maar wie wil daar 20 jaar over doen.

Eens. Ervan uitgaande dat 't onder de 10% moet zijn zit dat er voor 't gros niet binnen afzienbare tijd in.

Is ook heel makkelijk te beschrijven waarom. Hoeveel mensen zie je überhaupt van bijv 1.85 en 95 kg bij 8%? Juist, weinig. Laat staan natty. 't zal kunnen hoor maar wie wil daar 20 jaar over doen.
Bij 12% is het ook niet mogelijk. Hoogstens 5kg.

En ga het dan nog maar yearround volhouden als natty :laugh:

1.83m, 93kg en 10% BF levert een FFMI op van 25 wat theoretisch gezien dus net aan mogelijk moet zijn.

1.83m, 93kg en 10% BF levert een FFMI op van 25 wat theoretisch gezien dus net aan mogelijk moet zijn.
Welke theorie? Quantumtheorie die stelt dat je tegelijktijdig natty en niet natty kan zijn? Die onzin is gewoon verzonnen.

Terug
Naar boven