Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Wauw, jullie moeten wel heel oud zijn gezien jullie straattaal. Schwartzeneggert heeft nog met Obelix getraind ?

IMG20230111060547.jpg

Lichtjes de kcal verhogen .. off season shape ✌️

Dat soort straattaal gebruiken ze in het ziekenhuis nog steeds!
Als je je arts of chirurg 'wola, kaolao, k*ch, a boi, brada en doekoe' hoort zeggen, zou ik toch hard weg rennen.
Zegt niks over zijn kunde hoor. Heb liever een arts die wollah voor de grap zegt en zijn werk keurig uitvoert dan een die zogenaamd zooooo netjes praat en je hele operatie verneukt, zegt namelijk niks over zijn professionaliteit. Maargoed blijkbaar vindt jij het belangrijker dat hij zijn brieven goed kan schrijven 😂😂

Zegt niks over zijn kunde hoor. Heb liever een arts die wollah voor de grap zegt en zijn werk keurig uitvoert dan een die zogenaamd zooooo netjes praat en je hele operatie verneukt, zegt namelijk niks over zijn professionaliteit. Maargoed blijkbaar vindt jij het belangrijker dat hij zijn brieven goed kan schrijven 😂😂

Dat zegt wel iets over zijn achtergrond en studie. Dus ja, graag een arts die het ABN goed beheerst.:)

Je hebt een prachtige shape. Maar kan je lichaam dat gewoon aan joh, zo lang zo'n laag vetpercentage?

5 januari nog gemeten :
60,5kg - 8,8%

Recent nog bloedonderzoek gedaan. En alles in orde. Verder geen last van klachten ofzu. Dat laag vetpercentage voel ik niet echt..

Ik neem wel m'n voorzorgen zoals extra vitamine etc...En daar ben ik echt wel strikt in.

Dat zegt wel iets over zijn achtergrond en studie. Dus ja, graag een arts die het ABN goed beheerst.:)
Hoezo kan je geen ABN beheersen als je straattaal praat?
En wat zegt dat over iemand zijn studie?
Dit zijn echt aannames van helemaal niets

Nou nou, de gemiddelde chirurg ontvangt toch ook patiënten voor gewone consultaties en dat soort dingen? Lijkt me dat je dan wel goed uit je woorden moet kunnen komen en perfect de taal moet beheersen.

Stel je komt bij een arts die zegt Ja swa je moet gewoon die pilletje nemen snapje, no spang - heb je dan vertrouwen in zijn kundigheid?

Hoe je het ook wendt of keert - straattaal is voor mensen uit de laagste klasse van de samenleving en die zijn doorgaans gewoon niet slim. Ik zou daar niet mee geassocieerd willen worden.

Nou nou, de gemiddelde chirurg ontvangt toch ook patiënten voor gewone consultaties en dat soort dingen? Lijkt me dat je dan wel goed uit je woorden moet kunnen komen en perfect de taal moet beheersen.

Stel je komt bij een arts die zegt Ja swa je moet gewoon die pilletje nemen snapje, no spang - heb je dan vertrouwen in zijn kundigheid?
Praten ze Nederlands in Rusland dan ?

Als iemand arts is verwacht ik dat hij of zij naast straattaal, dialect en/of ander gebrek ( :D ) zich ook in het Nederlands verstaanbaar kan maken, eventueel met een licht accent.

Praten ze Nederlands in Rusland dan ?

Nee. Nu ik er over nadenk heb je in Rusland ook eigenlijk niet echt straattaal want er zijn geen Marokkanen en zwarten hier.

Jongeren praten natuurlijk onderling wel een beetje anders dan ouderen, maar dat is overal zo. Dat is niet per definitie straattaal.

Overigens, om mijn arm training argument wat kracht bij te zetten. Op die ene foto heb ik echt helemaal geen arms, vooral de tricep is non existent. Zit misschien een half jaar tussen die foto’s waarvan 3-4 maandjes trainen met een coach die mijn filosofie helemaal heeft veranderd.

Oh ja en ik gebruikte ook nog eens een stuk minder gear dan ervoor dus daar ligt het ook niet aan.

Training is alles wat mij betreft.
Als je niks te verbergen hebt, zou ik die baard op 3mm doen. En minder door je mond ademen. Armen zijn wel dik.

Als je niks te verbergen hebt, zou ik die baard op 3mm doen. En minder door je mond ademen. Armen zijn wel dik.

Hahaha. Voorheen deed ik altijd 3mm. Laatste tijd vind ik 5 ook wel chill. Al moet ik zeggen dat het er dan wel sneller een beetje onverzorgd uit gaat zien, ja. En je kop lijkt ook dikker als je een langere baard hebt. Maar goed het is winter hier, beetje vacht is nodig.

Hoe je het ook wendt of keert - straattaal is voor mensen uit de laagste klasse van de samenleving en die zijn doorgaans gewoon niet slim. Ik zou daar niet mee geassocieerd willen worden.
Dus omdat er een grapje wordt gemaakt in de vorm van straattaal die gebruikt wordt verlies jij meteen vertrouwen in zijn kundigheid ? Dat kan maar ik kijk ook naar andere facetten. Verder is die straattaal wellicht humor en beheerst hij derest ook volledig aangezien hij dezelfde papieren behaald heeft.👍

Terug
Naar boven