Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Dus omdat er een grapje wordt gemaakt in de vorm van straattaal die gebruikt wordt verlies jij meteen vertrouwen in zijn kundigheid ? Dat kan maar ik kijk ook naar andere facetten. Verder is die straattaal wellicht humor en beheerst hij derest ook volledig aangezien hij dezelfde papieren behaald heeft.👍
Zo dus uw been moet geamputeerd worden? Faya, no spang, ik djoek em zo los.

Hoezo kan je geen ABN beheersen als je straattaal praat?
En wat zegt dat over iemand zijn studie?
Dit zijn echt aannames van helemaal niets

Ik zou die gasten die hier op straat hangen niet graag als chirurg willen hebben. Ik ben nog nooit een arts tegen gekomen die met straattaal praat. Maar als jij je graag laat opereren door zo iemand. Ik houd je niet tegen.

Dus omdat er een grapje wordt gemaakt in de vorm van straattaal die gebruikt wordt verlies jij meteen vertrouwen in zijn kundigheid ? Dat kan maar ik kijk ook naar andere facetten. Verder is die straattaal wellicht humor en beheerst hij derest ook volledig aangezien hij dezelfde papieren behaald heeft.👍

Jij verzint een fictieve arts die straattaal beheerst en die ook zijn diploma's heeft. Ik hoop van harte dat die straatjochies en hangjongeren hun doctoraat of PhD halen, maar heb er toch een hard hoofd in.

Wauw, jullie moeten wel heel oud zijn gezien jullie straattaal. Schwartzeneggert heeft nog met Obelix getraind ?
Doet me denken aan een vraag die aan Martins Licis werd gesteld: "Hoe zou je het er vanaf brengen in een gevecht met een gorilla?" Martins: "Ik ben een gorilla!".

Hahaha. Voorheen deed ik altijd 3mm. Laatste tijd vind ik 5 ook wel chill. Al moet ik zeggen dat het er dan wel sneller een beetje onverzorgd uit gaat zien, ja. En je kop lijkt ook dikker als je een langere baard hebt. Maar goed het is winter hier, beetje vacht is nodig.
3mm is geiler voor Tommie wanneer hij naar je foto's kijkt en hem door z'n vuistje laat gieren.

image.jpg

Armen en benen is nog “work in progress”.

92.5kg / 1.78m. 14 weken bulk momenteel en zolang de shape/gezondheid/eetlust het toelaat mogen er nog 20+ weken bij.

006A1995-1701-45CA-8631-5BB7C03F51BA.jpeg

• Like
Waarderingen: AK
Armen en benen is nog “work in progress”.

92.5kg / 1.78m. 14 weken bulk momenteel en zolang de shape/gezondheid/eetlust het toelaat mogen er nog 20+ weken bij.

006A1995-1701-45CA-8631-5BB7C03F51BA.jpeg

Train je je benen nu vaker dan de rest of gewoon zelfde frequentie als voor alle andere spiergroepen?

kaulo hard = keihard, erg hard. (@wovano verlaagt zich ook tot de cliënten waar ie mee omgaat) ;)

Ik heb geen insta en het boeit me ook niet. Zal wel met homo’s te maken hebben 😉

Ik heb geen insta en het boeit me ook niet.
Ik heb ook geen insta, maar je kunt toch het filmpje bekijken volgens mij. Het lijkt erop dat je vertaling niet helemaal klopt en deze uitleg probeer ik te corrigeren. Zo leren we van elkaar...waar een forum voor is zegmaar.

Ik heb ook geen insta, maar je kunt toch het filmpje bekijken volgens mij. Het lijkt erop dat je vertaling niet helemaal klopt en deze uitleg probeer ik te corrigeren. Zo leren we van elkaar...waar een forum voor is zegmaar.
Heb je het filmpje bekeken, dan weet je ookm dat de context van Wouter niet klopt ?

Dus, nu krijg @wovano klappen?

Hebben we Surinamers op het forum?

Ja, maar via Facebook ( heb gestaan op facebook)

Cliffs: kaolo=/ keihard oid maar betekenis is poepgat en wordt in Suriname gezien als stevig scheldwoord
Dan klopt het wat ik zei dat het met homo’s te maken heeft , en niet keihard trainen 😉

Terug
Naar boven