- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha heb nog abs als ik ze flex dus vind het nog niet nodig
Goed verschil !!!Nou acne is bijna gefixt, maaaar
![]()
Nu begin ik gyno te krijgen
Eigen fout tho’, had me iets te lekker laten maken door anadrol fanaten
Maar dat fixen we wel weer
Ik bekeek ff snel je foto en dacht eerst dat je een knotje hadLaatste weken de liefde voor trainen terug gevonden. Begint zich stilletjes aan terug te vertalen in meer spiermassa.
![]()
Verf 😀
Ik Ben blij voor je. Ik krijg pens van bulk.Hahaha heb nog abs als ik ze flex dus vind het nog niet nodig
Vind de bulky look nu wel chill eigenlijk
Alles gaat ook top nu qua training slaap kracht etc
Laatste weken de liefde voor trainen terug gevonden. Begint zich stilletjes aan terug te vertalen in meer spiermassa.
![]()
Hahah is de douchekop idd.Ik bekeek ff snel je foto en dacht eerst dat je een knotje had
Nog steeds een goed fysiek voor al die tijd dat je eigen test plat heeft gelegen!
klopt, sinds november 2021 al. Het kriebelt wel maar nu is (nog) geen moment om terug on te gaan. Weet ook niet of ik het überhaupt nog ga doen.
M'n haar is van kleur veranderd door de gear

Links 75 cm, nu sowieso 80+ zal vanavond eens kijkenHoeveel cm is je middel/buikomtrek nu? En hoeveel eerst?
Prima gains
Waarschijnlijker is, dat je je haar al geverfd had in een lichte kleur?M'n haar is van kleur veranderd door de gear
Nee heb het geverfd hahaha
M'n baard/wenkbrauwen etc zijn heel donker maar m'n haar is licht, dus dit haar staat me eigenlijk nu natuurlijker dan mn eigen haarkleur
Links 75 cm, nu sowieso 80+ zal vanavond eens kijken
Henk laat je vast heel, kan een goede training voor je zijnWaarom zou ik met een man gaan trainen die homofiele gevoelens heeft😂