- Waardering
- 11.759
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Dat is nogal absoluut gesteld.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is nogal absoluut gesteld.
Ik laat mijn natty klanten idd zo lang mogelijk bouwen. Als iemand hier het goede voorbeeld van is, is dat deze klant:
Tussen deze 2 foto's in elk geval wel

Ik niet was niet nodig bij mij 😌
Net als de drugs die je gebruikt

Vind ik niet echt in vergelijking staan met dagelijks gebruik van AAS. Ik gebruik maar 3x per jaar. Zeg alleen dat ik zelf de bijwerkingen het niet waard vind momenteel maarja wie ben ik. Misschien denk ik er over 3/4jaar anders over.
Posten is want anders dan gebruiken.Je gebruikt maar 3 keer per jaar maar post 5 keer pw over drugs
Gast denk toch niet zo zwart wit net als met drugs bestaat er met aas ook zoiets als verantwoordelijk gebruik.
, maakt toch niet uit dat ik het interessant vind.Je volgt het voedingsschema van Wouter ook maar 3x per jaar of niet?Vind ik niet echt in vergelijking staan met dagelijks gebruik van AAS. Ik gebruik maar 3x per jaar. Zeg alleen dat ik zelf de bijwerkingen het niet waard vind momenteel maarja wie ben ik. Misschien denk ik er over 3/4jaar anders over.
Je hoeft geen negatief punt te benoemen aan middelengebruik als reden om het niet te doen. Zonder reden zullen we ook wel accepteren dat je naturel bent.Vind ik niet echt in vergelijking staan met dagelijks gebruik van AAS. Ik gebruik maar 3x per jaar. Zeg alleen dat ik zelf de bijwerkingen het niet waard vind momenteel maarja wie ben ik. Misschien denk ik er over 3/4jaar anders over.

Niet iedereen is zo dedicated om z’n gezondheid op het spel te zetten voor z’n sport
Maakt niet uit Meeuw, genoeg nemen met het gemiddelde is oke![]()
@Hiddem facts, ik moet ook gewoon mijn bek houden lmfao
Klopt voeding had ik beter kunnen aanpakken maar dat realiseer ik mij ook. Alsof jullie alles foutloos hebben aangepaktJe volgt het voedingsschema van Wouter ook maar 3x per jaar of niet?

Is welNu niet ineens doen alsof kiezen om niet te gebruiken een slechte keuze is he jongens

Beetje test kan geen kwaad. Je hoeft ja geen test tren deca clen en weet ik veel wat te doen 😌
Als ik 1 injectie zet ben ik dood. Ik ben een ongelofelijke klunsBeetje test kan geen kwaad. Je hoeft ja geen test tren deca clen en weet ik veel wat te doen 😌