AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Net als de drugs die je gebruikt :o
Vind ik niet echt in vergelijking staan met dagelijks gebruik van AAS. Ik gebruik maar 3x per jaar. Zeg alleen dat ik zelf de bijwerkingen het niet waard vind momenteel maarja wie ben ik. Misschien denk ik er over 3/4jaar anders over.

Je gebruikt maar 3 keer per jaar maar post 5 keer pw over drugs :rolleyes:

Gast denk toch niet zo zwart wit net als met drugs bestaat er met aas ook zoiets als verantwoordelijk gebruik.

Je gebruikt maar 3 keer per jaar maar post 5 keer pw over drugs :rolleyes:

Gast denk toch niet zo zwart wit net als met drugs bestaat er met aas ook zoiets als verantwoordelijk gebruik.
Posten is want anders dan gebruiken. :p, maakt toch niet uit dat ik het interessant vind.

Vind ik niet echt in vergelijking staan met dagelijks gebruik van AAS. Ik gebruik maar 3x per jaar. Zeg alleen dat ik zelf de bijwerkingen het niet waard vind momenteel maarja wie ben ik. Misschien denk ik er over 3/4jaar anders over.
Je volgt het voedingsschema van Wouter ook maar 3x per jaar of niet?

Je hoeft geen negatief punt te benoemen aan middelengebruik als reden om het niet te doen. Zonder reden zullen we ook wel accepteren dat je naturel bent.

samenvatting onderzoek naar Obesitas en lage test spiegel
De bidirectionele, omgekeerde relatie tussen verhoogde vetmassa en testosteronniveaus suggereert dat zowel gewichtsverlies als testosterontherapie de potentie hebben om deze vicieuze cirkel te doorbreken. Hoewel reactivering van de HPT-as haalbaar is met gewichtsverlies, kan de mate van gewichtsverlies die nodig is om dit te bereiken, moeilijk te bereiken en vol te houden zijn, met gebruikelijke veranderingen in levensstijl voor veel zwaarlijvige mannen. Succesvol gewichtsverlies heeft echter vele andere gezondheidsvoordelen en zou de eerste prioriteit moeten zijn. De hier besproken preklinische en observationele gegevens suggereren dat testosterontherapie het potentieel heeft om door voeding veroorzaakt gewichtsverlies te vergroten, en dat het naast de effecten op de vetmassa ook andere voordelen kan hebben voor andere, op androgeen reagerende weefsels. Terwijl een kleine, ongecontroleerde studie aantoonde dat behandeling met testosteron de vermindering van centrale adipositas en insulineresistentie versterkte die met levensstijl werd bereikt; 118 een recente, voorlopige RCT kon geen additieve effecten van dieetbeperking en testosterontherapie op gewichtsverlies vinden. 112 Gezien de toenemende prevalentie van obesitas-geassocieerde hypotestosteronemie, vereisen niet alleen de onderliggende pathofysiologie, maar ook de risico-batenverhouding van testosterontherapie toegevoegd aan leefstijlinterventie op langetermijnresultaten van obesitas en de bijbehorende nadelige gevolgen voor de gezondheid nader onderzoek.

note: Voor behandeling van zwaarlijvigheid wordt geen Testosteron voorgeschreven
maar medicijn om je bloedsuiker beter te reguleren, dieet en trainen

Niet iedereen is zo dedicated om z’n gezondheid op het spel te zetten voor z’n sport

Maakt niet uit Meeuw, genoeg nemen met het gemiddelde is oke :aai:

Nu niet ineens doen alsof kiezen om niet te gebruiken een slechte keuze is he jongens

Terug
Naar boven