apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Van je vrienden moet je het hebben Oli.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van je vrienden moet je het hebben Oli.
start een log, dan kan daar advies gegeven worden en je huidige foto(die hier verwijderd is)De info die ik hier vergaar wat betreft cutten en bulken is goud waard👍 . Zie ook in dat er een hoop misvattingen zijn. Vooral wat die de gym medewerkers spuiten. Het standaard advies bij een intake is bulken.
Als beginner kan een vervelende start waarbij je vet word echt je motivatie vergallen.
elke sport is vallen en opstaan. hier net zo goed. alleen vaak word je er meer mee geconfronteerd ivm je spiegelbeeld en je ideaalbeeld/gedachte.De info die ik hier vergaar wat betreft cutten en bulken is goud waard👍 . Zie ook in dat er een hoop misvattingen zijn. Vooral wat die de gym medewerkers spuiten. Het standaard advies bij een intake is bulken.
Als beginner kan een vervelende start waarbij je vet word echt je motivatie vergallen.
Je bedoelt dat dat Afrikanen zijn of van Afrikaanse herkomst? Slechte grap dan..
OkJe bedoelt dat dat Afrikanen zijn of van Afrikaanse herkomst? Slechte grap dan..
Zie maar weinig lui die er zo uit zien bij races, gemiddelde mannen daar van Oli's leeftijd ziet er uit als Oli of fatsiger, of ze moeten aan een flinke dosis "trt" zitten..
Ik had het niet over zijn fysiek.Zie maar weinig lui die er zo uit zien bij races, gemiddelde mannen daar van Oli's leeftijd ziet er uit als Oli of fatsiger, of ze moeten aan een flinke dosis "trt" zitten..
Heb je hier bronnen van?Ja.
Boven 15% wordt massa bouwen steeds minder optimaal en je zult steeds meer vetmassa gaan aanzetten ipv spiermassa.
Nee je zult het zo van me moeten aannemen. Ik lees redelijk veel, maar ik sla helaas niet per kennis item de bijbehorende bron op.
Heb je hier bronnen van?
En laat je natties ook altijd cutten tot 10% voordat je de bulk start als ze bijv. op 15% staan?
Of kan je dan ook prima kiezen voor een langere leanbulk waarbij je minder vet probeert aan te zetten?
Ik laat mijn natty klanten idd zo lang mogelijk bouwen. Als iemand hier het goede voorbeeld van is, is dat deze klant:En laat je natties ook altijd cutten tot 10% voordat je de bulk start als ze bijv. op 15% staan?
Of kan je dan ook prima kiezen voor een langere leanbulk waarbij je minder vet probeert aan te zetten?
Maar als je het gewoon zelf in spuitLang verhaal kort, hoe hoger je bf% hoe minder testosteron je aanmaakt waardoor spiermassa aanmaken steeds moeilijker gaat worden.
Het is in ieder geval `tegen intuïtief`.Nee je zult het zo van me moeten aannemen. Ik lees redelijk veel, maar ik sla helaas niet per kennis item de bijbehorende bron op.
Het was al een kort verhaal, maar dat gaat over weight loss.Lowered testosterone in male obesity: mechanisms, morbidity and management - PMC
With increasing modernization and urbanization of Asia, much of the future focus of the obesity epidemic will be in the Asian region. Low testosterone levels are frequently encountered in obese men who do not otherwise have a recognizable ...www.ncbi.nlm.nih.gov
Lang verhaal kort, hoe hoger je bf% hoe minder testosteron je aanmaakt waardoor spiermassa aanmaken steeds moeilijker gaat worden.
Idem dito als je bf% erg laag. Optimaal vandaar 8/15%, bulk/cut.
Ja iedereen heeft ook zin in die bijwerkingen
Ook niet.
Dan krijg je het verhaal dat je spieren minder reageren op insuline waardoor voedingstoffen minder worden opgenomen door de spieren en dus spiermassa bouwen minder ideaal is.
Heb jij wel eens een IQ test gedaan
Slim genoeg om te weten dat het super slecht is
Maar niet slim genoeg om te bedenken dat ik die vraag stel omdat het gerelateerd is aan natuurlijke hormoonproductie