MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Iemand die lang geleden wat gebruikt heeft, heeft daar geen profijt meer van tijdens een recente bouwfase zonder middelen.
Dat klopt toch niet. De nuclie die energie fabriekje, die blijven aanwezig.
Op die manier gebruikte de oost duitsers en de Russen in het verleden. Vroeg beginnen en op tijd stoppen. Dat was het protocol.

Op die manier gebruikte de oost duitsers en de Russen in het verleden. Vroeg beginnen en op tijd stoppen. Dat was het protocol.
Ik heb geen idee waar je het allemaal over hebt.

Totaal ander lichaam die jongen😂😉. Goed te vergelijken ook😉.
Mijn punt was dat als je zo ripped bent als die jongen links is, dat je dan inderdaad een veel langere bouwfase kunt doen (als je binges en cheatdays kunt weerstaan). Had ik er misschien even bij moeten zeggen voor de duidelijkheid.

Nee klopt... gedeeltelijk. Maar je hebt er wel blijvend voordeel van.
In welk deel van de spier het blijvende voordeel plaatsvindt, kan ik zo niet terug vinden. Maar heeft iets te maken met hoe een spier samentrekt en de energie die er geleverd wordt. En waarschijnlijk ook met de zenuwen die de spier aansturen.

@Galen ... help ? :D

In o.a. de wielerwereld zijn er wat theorieën (geen idee of ze op onderzoeken gebaseerd zijn, ik dacht van wel) dat dopinggebruik in het verleden jaren later nog steeds een voordeel kan geven. Geloof dat het iets te maken heeft met spiergeheugen. Ik denk dat dinosaurus Ron daar op doelt.

Maar dat geldt dus meer voor duursporters.

Ik betwijfel of het ook geldt voor hypertrofie.

Hypertrofie heeft überhaupt niks met sport te maken.

Nee klopt... gedeeltelijk. Maar je hebt er wel blijvend voordeel van.
In welk deel van de spier het blijvende voordeel plaatsvindt, kan ik zo niet terug vinden. Maar heeft iets te maken met hoe een spier samentrekt en de energie die er geleverd wordt. En waarschijnlijk ook met de zenuwen die de spier aansturen.

@Galen ... help ? :D
Goed verhaal, lekker duidelijk ook.

Ja heb ik ook vaker gehoord inderdaad.

Mijn punt was dat als je zo ripped bent als die jongen links is, dat je dan inderdaad een veel langere bouwfase kunt doen (als je binges cheatdays kunt weerstaan).
Is dit nu weer een poging om Meeuw maar beneden te halen, zodat je zelf beter lijkt?

Wel mooi dat het punt wordt gemaakt door iemand die zelf niet eens fatsoenlijk kan eten, laat staan zelf een langere bouwfase vasthouden.

Jij weet toch zo goed hoe alles in elkaar zit, inclusief complottheorieën en de richting van de geldstroom.

Waarom blijf je ons nietszeggende vragen stellen om ons daarna de les te lezen ?

Wordt ook vrijmetselaar en eigen baas, creëer je eigen welvaart en zeg ons vaarwel :hello:

Jij weet toch zo goed hoe alles in elkaar zit, inclusief complottheorieën en de richting van de geldstroom.

Waarom blijf je ons nietszeggende vragen stellen om ons daarna de les te lezen ?

Wordt ook vrijmetselaar en eigen baas, creëer je eigen welvaart en zeg ons vaarwel :hello:
Als zzper lijkt mij dit wel een mooie baan

Olimantado on roids

Terug
Naar boven