ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Joh 😌Als ik 1 injectie zet ben ik dood. Ik ben een ongelofelijke kluns
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Joh 😌Als ik 1 injectie zet ben ik dood. Ik ben een ongelofelijke kluns
Ik laat mijn natty klanten idd zo lang mogelijk bouwen. Als iemand hier het goede voorbeeld van is, is dat deze klant:
En jij hebt met krachttraining nog minder spiermassa dan het duurloop fysiek van @Oom OliMaar deze jongen staat na z'n lange bouwfase zo op het oog ongeveer even droog als Meeuwke vorig jaar aan het eind van z'n cut!
O.K. Is dat relevant voor deze discussie?En jij hebt met krachttraining nog minder spiermassa dan het duurloop fysiek van @Oom Oli
Het gaat hier elke paar dagen om ons Meeuwke, oftewel hier of in zijn Log. Laat die jongen eens met rust man
En jij hebt met krachttraining nog minder spiermassa dan het duurloop fysiek van @Oom Oli
Totaal ander lichaam die jongen😂😉. Goed te vergelijken ook😉.Maar deze jongen staat na z'n lange bouwfase zo op het oog ongeveer even droog als Meeuwke vorig jaar aan het eind van z'n cut!
Ik ben de reden dat het forum nog leeft, daarom wouden de mods mijn account ook niet verwijderenHet gaat hier elke paar dagen om ons Meeuwke, oftewel hier of in zijn Log. Laat die jongen eens met rust man
Maar jouw cliënt is niet natural.En jij hebt met krachttraining nog minder spiermassa dan het duurloop fysiek van @Oom Oli
je vergeet insuline, GH, mast, proviron, dhp, T3 etcBeetje test kan geen kwaad. Je hoeft ja geen test tren deca clen en weet ik veel wat te doen 😌
Precies ja ik mag je wel. Is dat je vriendin?Ik ben de reden dat het forum nog leeft, daarom wouden de mods mijn account ook niet verwijderen![]()
Iemand die lang geleden wat gebruikt heeft, heeft daar geen profijt meer van tijdens een recente bouwfase zonder middelen.
Go Kevin. We houden er van als je slimme dingen zegt.@Hiddem facts, ik moet ook gewoon mijn bek houden lmfao
Valt onder het kopje weer ik veel wat 👴je vergeet insuline, GH, mast, proviron, dhp, T3 etc
YeahGo Kevin. We houden er van als je slimme dingen zegt.