- Waardering
- 3.619
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 17%
NeenBen wel benieuwd naar een duurloop kuur, ga je dan androgenen gebruiken voor spierherstel?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NeenBen wel benieuwd naar een duurloop kuur, ga je dan androgenen gebruiken voor spierherstel?
Armen moet je juist heel zwaar doen.93,4kg / 1.78m
Split is iets aangepast, meer frequentie op armen, obvious 🤷♂️
![]()
Te zwaar gaat mijn uitvoering minder, laatste rep(s) wat cheaten is nog te overzien. Train ze nu vaker en in verschillende rep range, ene dag 6/8 andere dag 8/12 of 12/15. Uiteraard minder reps is zwaarder gewicht en meer reps lichter gewicht. Kabel 2/3, free weight 1/3 vd werksets.
volgens mij is er nog niet lang geleden een meta onderzoek gepubliceerd welke aangeeft dat bi, tri en kuiten het meeste halen uit voldoende gewicht en hoge reps en meer volume. heb ff snel geprobeerd deze te achterhalen maar niet gelukt
Eindelijk. Dit dus.
alles waar te voor staat is .....Te zwaar gaat mijn uitvoering minder, laatste rep(s) wat cheaten is nog te overzien. Train ze nu vaker en in verschillende rep range, ene dag 6/8 andere dag 8/12 of 12/15. Uiteraard minder reps is zwaarder gewicht en meer reps lichter gewicht. Kabel 2/3, free weight 1/3 vd werksets.
Tevreden?
Tequila
Te klein 😉
Te tten
Te stikel
Te zwaar gaat mijn uitvoering minder, laatste rep(s) wat cheaten is nog te overzien. Train ze nu vaker en in verschillende rep range, ene dag 6/8 andere dag 8/12 of 12/15. Uiteraard minder reps is zwaarder gewicht en meer reps lichter gewicht. Kabel 2/3, free weight 1/3 vd werksets.
Een van de functies van de bicep is anteflexie van de arm.Klein voorbeeld: ik deed altijd bicep curls met ez-bar of gewone barbell waarbij ik (met de bedoeling mijn bicep volledig te contracten bovenin) de stang tot mijn gezicht omhoog bracht. Dus ik gebruikte een klein beetje me front delts in de top range.