MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Klinkt mss stom maar kleine tweaks in form kunnen ook een groot verschil maken, zelfs als je al jaren traint en denkt altijd met perfect form oefeningen uit te voeren.

Of laat ik het zo zeggen: perfect form is niet altijd de meest ideale form voor JOU specifiek

Klein voorbeeld: ik deed altijd bicep curls met ez-bar of gewone barbell waarbij ik (met de bedoeling mijn bicep volledig te contracten bovenin) de stang tot mijn gezicht omhoog bracht. Dus ik gebruikte een klein beetje me front delts in de top range.

De eerste keer dat ik met me coach biceps trainde zei hij gelijk: probeer het eens anders te doen (hij doelde op je ellebogen echt stil en onbewogen te houden en de bar maximaal tot chest level omhoog te brengen) en sinds ik o.a. dat ben gaan doen zijn mijn armen echt enorm gegroeid. Ik voel me bicep erg goed tijdens het trainen en voorheen was dat niet altijd zo.

Ik bedoel maar te zeggen: soms kan je jarenlang uit een bepaalde gewoonte iets op een bepaalde manier doen en denken dat dat DE manier is, en uiteindelijk kom je er achter dat je door het een heel klein beetje anders te doen opeens weer vooruit gaat.
Als je het halter naar je gezicht kan brengen train je 100% zeker veel te licht.

IMG_20230120_150505_285.jpg

Ok ik bied mijn verontschuldigingen aan...

Laatst gemaakte pik of pic? Ik ga voor de zekerheid voor de laatste.
Verhaaltje erbij:
Sinds 4 maanden weer begonnen, ik miste het heel erg. Paar jaar eruit geweest. Meer lezen?
And Again in de kuurlogs.

Bijlagen

• IMG-20230112-WA0013.jpg
    IMG-20230112-WA0013.jpg
    120,6 KB · Weergaven: 195
Weet niet precies wat er allemaal is gezegd maar ik vind het altijd zeer kansloos wanneer mensen grapjes of denigrerende opmerkingen denken te moeten maken over female bodybuilders etc. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat er niet of nauwelijks serieuze vrouwelijke krachtsportsters op dit forum actief zijn en dat is jammer want ik vind het altijd wel interessant om te volgen.

Het kan misschien niet je smaak zijn of wat dan ook maar dit is een bodybuilding forum to begin with en Tamara (zo heet ze toch?) showt meer toewijding en gains dan 95% van alle lelijke out of shape losers hier die zich verschuilen achter het feit dat ze natty of 100 jaar oud zijn.

Weet niet precies wat er allemaal is gezegd maar ik vind het altijd zeer kansloos wanneer mensen grapjes of denigrerende opmerkingen denken te moeten maken over female bodybuilders etc. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat er niet of nauwelijks serieuze vrouwelijke krachtsportsters op dit forum actief zijn en dat is jammer want ik vind het altijd wel interessant om te volgen.

Het kan misschien niet je smaak zijn of wat dan ook maar dit is een bodybuilding forum to begin with en Tamara (zo heet ze toch?) showt meer toewijding en gains dan 95% van alle lelijke out of shape losers hier die zich verschuilen achter het feit dat ze natty of 100 jaar oud zijn.
Eens en ze is tenminste een bodybuilder, kan je van velen hier niet zeggen…

Haha simp loser sukkel.

Kidding, eens.

Terug
Naar boven