MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Doet ook haast niemand me na, ook nog eens zonder straps.
Dat hangt echt helemaal af van de machine. De matrix plate loaded die tegenwoordig overal staat kan elke ecto met decent gewicht, dat ding helpt gewoon mee ofzo. 250 kg wil daar prima op als je zoveel 25kg schijven kunt vinden iig. Technogym zoals in de oude basic fits staat trek je ook prima tot 200 als je een beetje je best doet.

Dat hangt echt helemaal af van de machine. De matrix plate loaded die tegenwoordig overal staat kan elke ecto met decent gewicht, dat ding helpt gewoon mee ofzo. 250 kg wil daar prima op als je zoveel 25kg schijven kunt vinden iig. Technogym zoals in de oude basic fits staat trek je ook prima tot 200 als je een beetje je best doet.
Je kunt beter de db row en bb row vergelijken idd. want het verschilt echt per apparaat dus klopt wat je zegt.

Heeft te maken met de hefboom bij plateloaded of met het aantal katrollen.

Nee maar schwarzeneggertje is super buff, begrijp je dat niet? En dat ook nog eens zonder “vals te spelen”, dus zonder het gebruik van middelen. Als hij zal juicen was hij groter dan de Hulk, bizar om zo’n God op het forum te hebben

250kg aan plates op een pulldown machine? Lol whut?

Dan heb je echt niks te doen. Overigens kunnen de meeste mensen die zulke shit doen niet eens 15 normale pull ups

Ik doe leg presses nooit lager dan 15-20 reps en ergens later in de workout omdat ik geen zin heb om dat ding vol te laden.

Ik zei dan ook: ''haast niemand". Ik deed pulldowns met de hele stack (134kg) + extra gewichtjes, setjes van 8.
Leuk, zon apparaat met dubbele katrollen

139fb4e746f098edc012dd31e043d5e1ad423048.png

d3778aca196e19481e82d8a0fd4cce9539f6500e.png

Gewoon een pulley zonder overbrenging. 8x140kg deed ik ook eens in de sportschool van ex mr Holland Willem Jonkman en die kon daar slecht tegen. Werd er alleen niet uitgegooid (was nog aan het trainen na sluitingstijd) omdat ik sterker was dan hij.

Nee maar schwarzeneggertje is super buff, begrijp je dat niet? En dat ook nog eens zonder “vals te spelen”, dus zonder het gebruik van middelen. Als hij zal juicen was hij groter dan de Hulk, bizar om zo’n God op het forum te hebben
In de sportschool ben ik de schrik van anabolenmannen die denken de alfa te zijn. Heb confrontaties gehad met diverse mr Holland winnaars.

Gewoon een pulley zonder overbrenging. 8x140kg deed ik ook eens in de sportschool van ex mr Holland Willem Jonkman en die kon daar slecht tegen. Werd er alleen niet uitgegooid (was nog aan het trainen na sluitingstijd) omdat ik sterker was dan hij.
Echt vertel wat gebeurde er toen ?

In de sportschool ben ik de schrik van anabolenmannen die denken de alfa te zijn. Heb confrontaties gehad met diverse mr Holland winnaars.
Ik denk dat de anabolenmannen schrik van jou hebben omdat zij serieus willen trainen en jij ze altijd gaat lastigvallen met je sterke lulverhalen.

@Sanca Saxon kan je die vorige post verwijderen aub? Ik vrees dat ik hiervoor een strafpunt ga krijgen en kan hem zelf niet meer weghalen.. :-(

Terug
Naar boven