- Waardering
- 27.825
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Ff schijten en je zit weer op 96kg 🫡Van 2kg groente naar 2kg aardappels pd.
Tevens ook van 1x pd schijten na 3/4/5x pd schijten.
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ff schijten en je zit weer op 96kg 🫡Van 2kg groente naar 2kg aardappels pd.
![]()
Niet echt, maar raak snel bloated door bepaalde groentes waardoor me midsectie eruit ziet als een warzone indien ik hier geen rekening mee houd.
Avond/ ochtend gewicht scheelt al bijna 2kg 🤷♂️
Dat is nogal een verschil. Welke groentes zijn funest?Niet echt, maar raak snel bloated door bepaalde groentes waardoor me midsectie eruit ziet als een warzone indien ik hier geen rekening mee houd.
Hier zit 5 dagen verschil tussen, wel/geen FODmap groente:
![]()
hier hetzelfde soms nog meer. weeg daarom alleen inde ochtend elke dag naakt na wc bezoek, dan GH er in en ochtendroutine
Champignons, ui en prei waren voornamelijk funest voor me.Dat is nogal een verschil. Welke groentes zijn funest?
Volgens mij klopt minstens 1 gewicht niet.Van 2kg groente naar 2kg aardappels pd.
![]()
Linkse is 79.9kg idd
Middelste zat ik ook net te kijken, lijkt ie groter
Op die 85 foto zie je er bijna hetzelfde uit als op de 97kg foto.
Je krijgt ook nooit meer de look van enkele dagen post showJa, nu op iPad foto vergroot en de 85kg sta je er echt beter bij @ak
Op die 85 foto zie je er bijna hetzelfde uit als op de 97kg foto.
Ik heb ook een post show en elke week daarna een foto van me kop gemaakt, denk dat het schrikken is als je ziet hoe drastisch dat kan veranderen 😅
Je krijgt ook nooit meer de look van enkele dagen post show
Links heeft een betere voet positie waardoor de quad sweep beter uitkomt en me armen staan niet recht omhoog waardoor het visueel ook groter oogt. Links heeft ook een vakantie tan, rechts geen geld voor tan.Welke oogt groter, met grijze boxer 85kg met zwarte 97kg(voor wc bezoek)
![]()
kunnen ook bewerkt zijn...