Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Snurken is weer gestopt denk dat het ff kwam door verkoudheid.

Merendeel het constant eten vooral de tijd die het kost, eetlust is nog “oke”, geen shakes etc 5 solid meals 2.1kg aardappels/ 600gr kip etc pd. Macros 855 k / 85 v / 260 e, 5225 kcal dus behoorlijk volume rijk. Eet ook 7 dagen pw idem dito, vrij basic.
Energie buiten de gym is wat minder, voelt jezelf wat trager/minder scherp. Conditie is nog goed, was beter. Oa bezweten bilnaad na 3 sets is alweer van toepassing. “Quality of life” is minder doordat je liever rust en sociale activiteiten vermijd, veel rust/slaap uren. Her en der een pijntje/irritatie lichamelijk. Tunnelvisie, “everyday on repeat” syndroom etc. Meer afhankelijk van omgeving. Slippers staren me alweer aan ipv veters strikken. Sudo creme op de anus zal ook niet lang meer duren aangezien wat erin gat ook weer uit moet 🫠

Life is brutal momenteel, maja deal with it.
Waarom maak je je het zo moeilijk met die hoop aardappelen?

• Like
Waarderingen: AK
1 van de weinige dbb’ers die ik het daadwerkelijk gun om lekker te gaan
Cry Baby Reaction GIF by WWE

Aardappelen hebben een hoge glykemische index, Dan stijgt je bloedsuiker sneller.
of je moet er veel groente bij eten
Aaaand? :P Hoog volume en matig verteerbaar. Rijst matig volume maar eenvoudiger verteerbaar toch.
Nog steeds trauma's van vorig jaars maaltijden “kip met rijst”…

Classic one;
19D2A72E-7F82-480F-AB69-4701B7D6CCD5.jpeg
nu mag je je kip en rijst kruiden en hoef je niet zo’n triestige hoeveelheid saus te gebruiken:P

Merendeel het constant eten vooral de tijd die het kost, eetlust is nog “oke”, geen shakes etc 5 solid meals 2.1kg aardappels/ 600gr kip etc pd. Macros 855 k / 85 v / 260 e, 5225 kcal dus behoorlijk volume rijk. Eet ook 7 dagen pw idem dito, vrij basic.
Energie buiten de gym is wat minder, voelt jezelf wat trager/minder scherp. Conditie is nog goed, was beter. Oa bezweten bilnaad na 3 sets is alweer van toepassing. “Quality of life” is minder doordat je liever rust en sociale activiteiten vermijd, veel rust/slaap uren. Her en der een pijntje/irritatie lichamelijk. Tunnelvisie, “everyday on repeat” syndroom etc. Meer afhankelijk van omgeving. Slippers staren me alweer aan ipv veters strikken. Sudo creme op de anus zal ook niet lang meer duren aangezien wat erin gat ook weer uit moet 🫠

Wat een overdreven gejammer zeg:roflol:. Volgens mij ben je delusional je bent geen big Ramy je weegt amper 100kg

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
  • Heart
Wat een overdreven gejammer zeg:roflol:. Volgens mij ben je delusional je bent geen big Ramy je weegt amper 100kg
Hoe zie je zelf een check in bij je coach? Je geeft aan hoe voeding/training en lichamelijk/mentaal het gegaan is afgelopen week waardoor jou coach een plan van aanpak kan maken voor komende week. Als elke week iemand makkelijk af gaat dan liegt ie en houd ie alleen zichzelf voor de gek en dat #hardcore verhaal is alleen maar onzin, de zon schijnt immers niet elke dag.

Ook dat 100kg verhaal is onzin en word altijd als een “milestone” gezien. Je moet de hele context zien, iemand die 1.60m is vs 2m is wel een ander verhaal qua bw, tevens niet gepraat over iemands vet%.

Je vergelijkt ook iedereen met elkaar, maar neem even in overweging hoelang iemand on gear is of überhaupt traint. Je bent in mijn ogen wel erg dom als je mensen vergelijkt die 1 jaar of 10 jaar on zijn.

Laatst bewerkt:
Oke je hebt het vast heel zwaar, zet hem op!

Chipito is jaloers, heeft tonnen gear nodig en niet eens in staat,z'n kuiten fatsoenlijk te trainen.

Als ik jou was zou ik zowel carb sources als protein sources toch een beetje gaan variëren in een bulk. Ten eerste is het in mentaal opzicht best wel lauw om 2kg aardappels te eten elke dag (lolz), maar daarnaast heb je ook een verhoogde kans om allerlei intoleranties en voedselallergieen op te bouwen als je in enorme hoeveelheden steeds hetzelfde vreet, dag in dag uit voor langere periodes.

Als je 5 meals per dag doet kan je toch prima 1x havermout, 2x rijst, 1x zoete aardappel, 1x gewone aardappel doen? Of nog een meal met brood erbij, als je gluten goed kan verdragen.

Zelfde geldt voor proteinz.

Voorheen was ik ook zo’n dogmatische homo met alleen maar kip en rijst blabla maar achteraf gezien is dat gewoon dom.

Dit zou ik kunnen schrijven. Heb iets minder calorieën en bilzweet en eet een beetje anders... Lekker grinden! Let's go!

• Heart
Als ik jou was zou ik zowel carb sources als protein sources toch een beetje gaan variëren in een bulk. Ten eerste is het in mentaal opzicht best wel lauw om 2kg aardappels te eten elke dag (lolz), maar daarnaast heb je ook een verhoogde kans om allerlei intoleranties en voedselallergieen op te bouwen als je in enorme hoeveelheden steeds hetzelfde vreet, dag in dag uit voor langere periodes.

Als je 5 meals per dag doet kan je toch prima 1x havermout, 2x rijst, 1x zoete aardappel, 1x gewone aardappel doen? Of nog een meal met brood erbij, als je gluten goed kan verdragen.

Zelfde geldt voor proteinz.

Voorheen was ik ook zo’n dogmatische homo met alleen maar kip en rijst blabla maar achteraf gezien is dat gewoon dom.
Gemakzucht van de airfryer icm magnetron voor de muscle meat kip. Uiteraard eet ik ook nog andere koolhydraat bronnen oa choco pops en bagels en als eiwitten ook kwark/vis, maar met 85gr vetten op TD ben je veelal beperkt qua keuzes, NTD minder carbs, meer vetten en is de keus vrijwel altijd passend te maken.

Lang verhaal kort dat elke dag uitrekenen hoeveel gr x of y ik mag zie ik persoonlijk niet zitten en veelal hetzelfde eten maakt het net wat makkelijker. Koken is tevens ook niet mijn passie, dus daar haal ik geen voldoening uit.

• Like
Waarderingen: Onit
Gemakzucht van de airfryer icm magnetron voor de muscle meat kip. Uiteraard eet ik ook nog andere koolhydraat bronnen oa choco pops en bagels en als eiwitten ook kwark/vis, maar met 85gr vetten op TD ben je veelal beperkt qua keuzes, NTD minder carbs, meer vetten en is de keus vrijwel altijd passend te maken.

Lang verhaal kort dat elke dag uitrekenen hoeveel gr x of y ik mag zie ik persoonlijk niet zitten en veelal hetzelfde eten maakt het net wat makkelijker. Koken is tevens ook niet mijn passie, dus daar haal ik geen voldoening uit.
Herken dit wel. Heb de schurft aan koken en weiger ook om 6 verschillende meals te maken. Rijst, rijstpoeder en cream of rice verteren perfect waar ik van pasta en oats last krijg als ik 't elke dag eet. Dus eet ook zo monotoon als wat en hoop er geen voedselallergie voor te ontwikkelen 😂

Terug
Naar boven