Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Links heeft een betere voet positie waardoor de quad sweep beter uitkomt en me armen staan niet recht omhoog waardoor het visueel ook groter oogt. Links heeft ook een vakantie tan, rechts geen geld voor tan.
Je bent gewoon gekrompen 😂🤣😂

Ik heb ook een post show en elke week daarna een foto van me kop gemaakt, denk dat het schrikken is als je ziet hoe drastisch dat kan veranderen 😅
Wel bizar, op de 85 kg foto lijk je 10 jaar jonger dan op de 97kg foto.

Hoeveel ben je qua kracht sterker geworden van 85 naar 97kg?

Welke oogt groter, met grijze boxer 85kg met zwarte 97kg(voor wc bezoek)
IMG_0323.jpeg
Is ook een ander perspectief, links was de camera positie een stuk hoger.

Wel bizar, op de 85 kg foto lijk je 10 jaar jonger dan op de 97kg foto.
Voelde me ook 10x beter, maar helaas is het niet anders dat je jezelf oncomfortabel moet voelen om te groeien. Het is nog kleine 10 weken pushen en dan zit off season erop en begint onderhoud/cut/prep. Maar gevoelsmatig is het momenteel niet fijn.
Hoeveel ben je qua kracht sterker geworden van 85 naar 97kg?
Start vs 20 weken later:
Bench plate loaded van 150 / 200 12 reps
Smith squat 160 / 210 10 reps
lat pulldown / rows +20% idem dito reps (doe geen free weight rug oefeningen)

Kracht momenteel op zijn hoogst ooit.
Doe altijd 6/12 reps, dus 1 pr nooit, bb bench/squat/dl nvt

Voelde me ook 10x beter, maar helaas is het niet anders dat je jezelf oncomfortabel moet voelen om te groeien. Het is nog kleine 10 weken pushen en dan zit off season erop en begint onderhoud/cut/prep. Maar gevoelsmatig is het momenteel niet fijn.

Start vs 20 weken later:

Dats wel nice man, mooie krachtgains en stats. Je bent goed bezig gap :thumbup:

• Heart
Waarderingen: AK

Start vs 20 weken later:

1 van de weinige dbb’ers die ik het daadwerkelijk gun om lekker te gaan

• Heart
In welk opzicht voelt het niet fijn? Het meesleuren van die 12 extra kilo's?

Ook (meer) gaan snurken?

• Like
In welk opzicht voelt het niet fijn? Het meesleuren van die 12 extra kilo's?

Ook (meer) gaan snurken?
Snurken is weer gestopt denk dat het ff kwam door verkoudheid.

Merendeel het constant eten vooral de tijd die het kost, eetlust is nog “oke”, geen shakes etc 5 solid meals 2.1kg aardappels/ 600gr kip etc pd. Macros 855 k / 85 v / 260 e, 5225 kcal dus behoorlijk volume rijk. Eet ook 7 dagen pw idem dito, vrij basic.
Energie buiten de gym is wat minder, voelt jezelf wat trager/minder scherp. Conditie is nog goed, was beter. Oa bezweten bilnaad na 3 sets is alweer van toepassing. “Quality of life” is minder doordat je liever rust en sociale activiteiten vermijd, veel rust/slaap uren. Her en der een pijntje/irritatie lichamelijk. Tunnelvisie, “everyday on repeat” syndroom etc. Meer afhankelijk van omgeving. Slippers staren me alweer aan ipv veters strikken. Sudo creme op de anus zal ook niet lang meer duren aangezien wat erin gat ook weer uit moet 🫠

Life is brutal momenteel, maja deal with it.

Wacht maar tot je 110kg weegt @ak maar je moet het meemaken, je bent nog jong en progressie wensen voor meerdere podia.

• Like
Terug
Naar boven