AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Herken dit wel. Heb de schurft aan koken en weiger ook om 6 verschillende meals te maken. Rijst, rijstpoeder en cream of rice verteren perfect waar ik van pasta en oats last krijg als ik 't elke dag eet. Dus eet ook zo monotoon als wat en hoop er geen voedselallergie voor te ontwikkelen 😂
In rijst zitten toch geen allergenen? Kans dat je (zeker van witte rijst) een intolerantie opbouwt is heel klein? Zeker in vergelijking met granen

Muscle meat kip is legend! Gaat echt nooit vervelen. Die kippenhaas chunks zijn zo mals.

Een intolerantie opbouwen voor rijst is wel vrij lastig ja, denk niet dat het vaak voorkomt. Maar dat men opeens geen eieren, bepaald vlees of oats / gluten meer kan eten gebeurt vaak.

Een intolerantie opbouwen voor rijst is wel vrij lastig ja, denk niet dat het vaak voorkomt. Maar dat men opeens geen eieren, bepaald vlees of oats / gluten meer kan eten gebeurt vaak.
Heb dat wrs gehad met oats idd. Vroegaaah at ik continu havermout en bestonden m'n shakes uit oats van XXL. Als ik nu 2x oats/havermout eet op een dag hoef ik 2 dagen geen eten meer :')

Heb dat wrs gehad met oats idd. Vroegaaah at ik continu havermout en bestonden m'n shakes uit oats van XXL. Als ik nu 2x oats/havermout eet op een dag hoef ik 2 dagen geen eten meer :')

Same. Jarenlang ALTIJD oats gedaan voor ontbijt. Opeens 1 jaar geleden dikke klachten en toen was het game over :( terwijl ik het echt fucking lekker vind. Nu is oats een cheat meal voor mij :o

Oh, zie net pas dat dit het laatst genomen foto topic is. Dacht een topic over schijtproblemen van @ak oid. Vanochtend:

7579F840-1087-499D-8C49-E2FC951DB985.jpeg

Dat zou verklaren waarom ik 't al jaren dagelijks eet en 't nog steeds goed gaat haha.
Als ik zoek op allergenen in rijst, kom ik uit op arsenicum. Geloof niet dat het direct voor een allergie zorgt. Maar aangezien het een giftig metaal is, en er nogal verschil in zit, is het misschien wel de moeite waard om te delen.

In zilvervliesrijst zit aanzienlijk meer dan in basmatirijst. Manier van bereiden maakt ook nogal verschil.

Vreemdgenoeg zit het meeste in babyvoeding.

Screenshot_20230218_104848_Samsung Notes.jpg

Een fysiek met veel potentieel.

Buffe poten, goede wijdte op 't oog. Netjes!

Benen leken me juist een beetje zwak. Of wellicht dat het aan de hoge aanhechtingen van de outer quads ligt…

Die lat sweep daarentegen is wel nice, ja. Geeft heel het fysiek gelijk een brute vorm.

aardig in proportie nu. Zou iets meer aandacht aan upperbody geven, maar je bent goed op weg.

Net fysiek. Op eerste aanblik denk ik at borst, wijdte lats en triceps extra aandacht nodig hebben.
Maar zeker een keurig fysiek hoor.

Thanks all! Focus zal in groeifase weer liggen op upper.

Bij deze update van vanmorgen. Totaal -1.4 kg tov vorige week.

Bijlagen

• shape 18-02.png
    shape 18-02.png
    1,3 MB · Weergaven: 131
Als ik zoek op allergenen in rijst, kom ik uit op arsenicum. Geloof niet dat het direct voor een allergie zorgt. Maar aangezien het een giftig metaal is, en er nogal verschil in zit, is het misschien wel de moeite waard om te delen.

In zilvervliesrijst zit aanzienlijk meer dan in basmatirijst. Manier van bereiden maakt ook nogal verschil.

Vreemdgenoeg zit het meeste in babyvoeding.

Screenshot_20230218_104848_Samsung Notes.jpg
Handig zo'n tabel zonder grootheden en eenheden. Die cijfers kan je dus helemaal niks mee.

Tip van de dag, koop geen rijst uit Bangladesh en Sri Lanka

Ik koop altijd Pakistaanse rijst
Check to see where your rice is grown. Look for rice from regions that have rice lower in arsenic. White basmati rice from California, India, and Pakistan, and sushi rice from the U.S. may have less arsenic than other types of rice.
Golden Sella basmati rijst uit Pakistan is goede en lekkere rijst.

Handig zo'n tabel zonder grootheden en eenheden. Die cijfers kan je dus helemaal niks mee.

Tip van de dag, koop geen rijst uit Bangladesh en Sri Lanka

Ik koop altijd Pakistaanse rijst

Golden Sella basmati rijst uit Pakistan is goede en lekkere rijst.
Wie kan mijn garanderen dat rijst uit Bangladesh of Sri Lanka niet als Pakistaanse rijst op de markt terecht komt?

Je hebt nooit 100% garantie. Met niks in het leven. Behalve dat je dood gaat en belasting moet betalen.
Maar je brengt het nogal stellig, vandaar mijn vraag.

Tevens zijn de artikelen die jij aandraagt over Sri Lanka en zeker Bangladesh niet recent.

Jouw kritiek op de tabel van Gremlin was op zijn plek, maar in het artikel waar jouw quote uit komt
Check to see where your rice is grown. Look for rice from regions that have rice lower in arsenic. White basmati rice from California, India, and Pakistan, and sushi rice from the U.S. may have less arsenic than other types of rice.
kan ik geen referentie vinden.

Terug
Naar boven