apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No shit, het is ook overduidelijk geen wetenschappelijke website.
Uit de linkse vleugel
Handig zo'n artikel zonder referenties. Die beweringen kan je dus helemaal niks mee.No shit, het is ook overduidelijk geen wetenschappelijke website.
Tevens zijn de artikelen die jij aandraagt over Sri Lanka en zeker Bangladesh niet recent.
Dat metaal gaat in het water zitten. Met een rijstkoker behoud je het. Kook je het met ruim water, dan raak je het meeste weer kwijt. Dus niets aan de hand. Zeker niet als je niet zoveel wegwerkt, lijkt me.Handig zo'n tabel zonder grootheden en eenheden. Die cijfers kan je dus helemaal niks mee.
Tip van de dag, koop geen rijst uit Bangladesh en Sri Lanka
![]()
Arsenic contamination of Bangladeshi paddy field soils: implications for rice contribution to arsenic consumption - Nature
Food, as well as drinking water contaminated with poisonwww.nature.com
![]()
Presence of arsenic in Sri Lankan rice - Food Safety and Risk
Background Arsenic and heavy metals are implicated in causation of CKDu among farmers in dry zone of Sri Lanka. Rice has been identified as a major source of arsenic in research carried out in other countries. We analyzed 120 samples of new improved varieties (NIVs) and 50 samples of traditional...foodsafetyandrisk.biomedcentral.com
Ik koop altijd Pakistaanse rijst
Arsenic in Rice and Rice Products – Arsenic and You
sites.dartmouth.edu
Golden Sella basmati rijst uit Pakistan is goede en lekkere rijst.

Wat ben je nou bijdehand aan het doen. Je weet hoe google werkt toch?Handig zo'n artikel zonder referenties. Die beweringen kan je dus helemaal niks mee.
Hoeft niet, maar jij geeft (terecht) commentaar op een tabel uit een post van en ander, maar levert dan in eerste instantie een nog slechter artikel aan.Je weet hoe google werkt toch?
Sinds wanneer is DBB een formele setting waarin elke bewering of website die je plaatst moet worden voorzien van bronnen en footnotes.
Hier alsjeblieft
This study concluded that the rice produced and consumed in Pakistan is of good quality and considered safe for human health regarding As contamination.![]()
Analysis of Arsenic concentration and its speciation in rice of different markets of Pakistan and its associated health risk
Arsenic (As) is one of the most toxic metalloids, released to environment from both natural and anthropogenic sources. Among different species of As, …www.sciencedirect.com
Misschien zijn die onderzoekers uit Pakistan niet helemaal objectief...Je weet hoe google werkt toch?
Sinds wanneer is DBB een formele setting waarin elke bewering of website die je plaatst moet worden voorzien van bronnen en footnotes.
Hier alsjeblieft
This study concluded that the rice produced and consumed in Pakistan is of good quality and considered safe for human health regarding As contamination.![]()
Analysis of Arsenic concentration and its speciation in rice of different markets of Pakistan and its associated health risk
Arsenic (As) is one of the most toxic metalloids, released to environment from both natural and anthropogenic sources. Among different species of As, …www.sciencedirect.com
True.Misschien zijn die onderzoekers uit Pakistan niet helemaal objectief...
Misschien is er zo goed als geen rijst uit Bangladesh te koop in de rest van de wereld omdat ze netto een rijstimporteur zijn.Misschien zijn die onderzoekers uit Pakistan niet helemaal objectief...
Ik kan zo snel geen data vinden dat rijst de door de WHO geaccepteerde hoeveelheid arseen overschrijdt. Ik zou me daar dus niet druk om maken.Dus naast hartfalen, nierfalen en dat soort shit door m'n AAS en Hgh en suikerziekte van de insuline moet ik me nu ook druk gaan maken om rijstvergiftiging? Kutleven zeg als wannabe bodybuilder.
Eet al jaren enkel saté, teriyaki en indian butter. 4x per dag. Smaakt nog altijd even lekker.Dan eet je het niet genoeg
De unflavored ones zijn wel goed vaak te eten
Dioxones en zwaarmetalen zoals kwik in bepaalde vissoorten. BPA in blikvoedsel. Luchtverontreiniging. Carcinogene, mutagene en reproductietoxische stoffen in gewassen door gebruik van pesticiden, herbiciden en fungiciden.Dus naast hartfalen, nierfalen en dat soort shit door m'n AAS en Hgh en suikerziekte van de insuline moet ik me nu ook druk gaan maken om rijstvergiftiging? Kutleven zeg als wannabe bodybuilder.
Oh nou ik ben na 1 maand zo'n smaak al helemaal beu.Eet al jaren enkel saté, teriyaki en indian butter. 4x per dag. Smaakt nog altijd even lekker.
En nog nooit ergens een intolerantie voor ontwikkeld terwijl ik in feite al jaren dezelfde soort voeding eet. Dat gaat echt niet zomaar gebeuren.
breng vier koppen water aan de kook, voor elke kop rijst één kop water, Laat het vijf minuten koken en giet het daarna af. Het water heeft een groot deel van het arsenicum opgenomen. Kook daarna de rijst als je gewent bentDat metaal gaat in het water zitten. Met een rijstkoker behoud je het. Kook je het met ruim water, dan raak je het meeste weer kwijt. Dus niets aan de hand. Zeker niet als je niet zoveel wegwerkt, lijkt me.
Rijstebloem zijn gemalen rijstkorrels, daarom zit daar meer van dat metaal in.
Aangezien dat ook gegeten wordt door mensen die grotere hoeveelheden wegwerken, dacht ik, misschien handig om te delen. Maar geloof dat ik daarmee t foto topic een beetje verpest, dat was niet mijn bedoeling![]()