Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Maar je kan het merk van je rijst gewoon googelen, evenals de importeur.

Tevens zijn de artikelen die jij aandraagt over Sri Lanka en zeker Bangladesh niet recent.
Uit 2001

Uit 2006

Uit 2022

Uit 2022

Arseenvergiftiging is geen lokaal probleem, het is een wereldwijd probleem voor de volksgezondheid.
De situatie in Bangladesh is bijzonder verwoestend in alle getroffen landen. Met arseen verontreinigde tubewells bevatten arseenbereiken van 100 tot 300 µg/L.•
De meest voorkomende uitkomst van chronische blootstelling aan arseen in Bangladesh is arsenicose.

Handig zo'n tabel zonder grootheden en eenheden. Die cijfers kan je dus helemaal niks mee.

Tip van de dag, koop geen rijst uit Bangladesh en Sri Lanka

Ik koop altijd Pakistaanse rijst

Golden Sella basmati rijst uit Pakistan is goede en lekkere rijst.
Dat metaal gaat in het water zitten. Met een rijstkoker behoud je het. Kook je het met ruim water, dan raak je het meeste weer kwijt. Dus niets aan de hand. Zeker niet als je niet zoveel wegwerkt, lijkt me.

Rijstebloem zijn gemalen rijstkorrels, daarom zit daar meer van dat metaal in.

Aangezien dat ook gegeten wordt door mensen die grotere hoeveelheden wegwerken, dacht ik, misschien handig om te delen. Maar geloof dat ik daarmee t foto topic een beetje verpest, dat was niet mijn bedoeling :(

Handig zo'n artikel zonder referenties. Die beweringen kan je dus helemaal niks mee.
Wat ben je nou bijdehand aan het doen. Je weet hoe google werkt toch?
Sinds wanneer is DBB een formele setting waarin elke bewering of website die je plaatst moet worden voorzien van bronnen en footnotes.

Maar een tabel met allerlei getallen, zonder grootheid en eenheid, heb je toch niks aan?

Hier alsjeblieft
This study concluded that the rice produced and consumed in Pakistan is of good quality and considered safe for human health regarding As contamination.

Je weet hoe google werkt toch?
Sinds wanneer is DBB een formele setting waarin elke bewering of website die je plaatst moet worden voorzien van bronnen en footnotes.

Hier alsjeblieft
This study concluded that the rice produced and consumed in Pakistan is of good quality and considered safe for human health regarding As contamination.
Hoeft niet, maar jij geeft (terecht) commentaar op een tabel uit een post van en ander, maar levert dan in eerste instantie een nog slechter artikel aan.

Je weet hoe google werkt toch?

Hier alsjeblieft
Misschien zijn die onderzoekers uit Pakistan niet helemaal objectief...

Dus naast hartfalen, nierfalen en dat soort shit door m'n AAS en Hgh en suikerziekte van de insuline moet ik me nu ook druk gaan maken om rijstvergiftiging? Kutleven zeg als wannabe bodybuilder.
Ik kan zo snel geen data vinden dat rijst de door de WHO geaccepteerde hoeveelheid arseen overschrijdt. Ik zou me daar dus niet druk om maken.

Dan eet je het niet genoeg :p
De unflavored ones zijn wel goed vaak te eten
Eet al jaren enkel saté, teriyaki en indian butter. 4x per dag. Smaakt nog altijd even lekker.

En nog nooit ergens een intolerantie voor ontwikkeld terwijl ik in feite al jaren dezelfde soort voeding eet. Dat gaat echt niet zomaar gebeuren.

Dus naast hartfalen, nierfalen en dat soort shit door m'n AAS en Hgh en suikerziekte van de insuline moet ik me nu ook druk gaan maken om rijstvergiftiging? Kutleven zeg als wannabe bodybuilder.
Dioxones en zwaarmetalen zoals kwik in bepaalde vissoorten. BPA in blikvoedsel. Luchtverontreiniging. Carcinogene, mutagene en reproductietoxische stoffen in gewassen door gebruik van pesticiden, herbiciden en fungiciden.
Etc etc etc. we gaan allemaal dood.

Wat ik veel erger vind,is dat iemand in je buurt een scheet laat, dan vreet je dus zijn of haar poepmoleculen 😜

Eet al jaren enkel saté, teriyaki en indian butter. 4x per dag. Smaakt nog altijd even lekker.

En nog nooit ergens een intolerantie voor ontwikkeld terwijl ik in feite al jaren dezelfde soort voeding eet. Dat gaat echt niet zomaar gebeuren.
Oh nou ik ben na 1 maand zo'n smaak al helemaal beu.
Maar ik eet nu gewoon de normale flash fried zonder smaak en die kan ik prima elke dag eten

Dat metaal gaat in het water zitten. Met een rijstkoker behoud je het. Kook je het met ruim water, dan raak je het meeste weer kwijt. Dus niets aan de hand. Zeker niet als je niet zoveel wegwerkt, lijkt me.

Rijstebloem zijn gemalen rijstkorrels, daarom zit daar meer van dat metaal in.

Aangezien dat ook gegeten wordt door mensen die grotere hoeveelheden wegwerken, dacht ik, misschien handig om te delen. Maar geloof dat ik daarmee t foto topic een beetje verpest, dat was niet mijn bedoeling :(
breng vier koppen water aan de kook, voor elke kop rijst één kop water, Laat het vijf minuten koken en giet het daarna af. Het water heeft een groot deel van het arsenicum opgenomen. Kook daarna de rijst als je gewent bent

Terug
Naar boven