- Waardering
- 1.391
Je wisselt powerliften en bodybuilding af bedoel je?Over paar weken weer BB-gericht dan groeien ze weer ietsje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je wisselt powerliften en bodybuilding af bedoel je?Over paar weken weer BB-gericht dan groeien ze weer ietsje
YupJe wisselt powerliften en bodybuilding af bedoel je?
Gewoon powerbuilden, dan heb je geen gejojoOver paar weken weer BB-gericht dan groeien ze weer ietsje
Ben er aan gewend zoals ik de laatste jaren train. Een oude hond leer je niet zo snel nieuwe trucjes

Hoeveel tijd heb je tussen de schema's zitten?
Train nu al vanaf juli weer PL gericht. zie onderschrift. werk naar BB gericht toe, nu naar 5x5-3x8 ....
Dat zijn lange periodes! Op m’n telefoon zie ik het onderschrift niet, zal later nog eens kijken..Train nu al vanaf juli weer PL gericht. zie onderschrift. werk naar BB gericht toe, nu naar 5x5-8x3 ....
Dan moet je hem een kwartslag draaien.
Train jij nog
Zijn kringspier.
Haha
Lees jij mijn antwoorden in mijn log?
Ik moet weer een nieuwe didgeridoo kopen.
Sorry ik zal volgende keer meer gentle zijn. T was voor mij ook nieuw.
1e bericht in halfjaar. Maar je 'traint' tenminsteJa, maar het is de moeite niet om te loggen, minimaal 2 keer, maar ik probeer 3 keer per week een simpele FB training. De ene bestaat uit SQ, OHP en Pulldown en de ander uit Hex DL, BP en DB row, beiden aangevuld met wat core oefeningen. Cardio is 0,0 wel probeer ik een paar keer per week een stuk te wandelen. Als ik het gevoel heb van meer te kunnen herstellen ga ik eerst meer cardio doen, waarschijnlijk op de fiets.
Jij hebt zowaar nog minder zinvols te doen dan ik.
net terug van trainen en was nog ingelogd hier.. 3 privéberichten beantwoorden. druk druk

nee

Op dbb stikt het van de wonderen 😌