- Waardering
- 10.935
Ik dacht laat ik die jongen een inkoppertje geven, is zijn dag ook weer goed

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht laat ik die jongen een inkoppertje geven, is zijn dag ook weer goed

Je druk maken is natuurlijk subjectief. Zolang we geen maatstaf hebben bepaald is zeuren over zulke details onzinnig.
Jij bepaalt namelijk niet voor @Kathlinoo wanneer zij zich drukmaakt.
Dat is aardig 😌Ik dacht laat ik die jongen een inkoppertje geven, is zijn dag ook weer goed![]()
Het zal je Nederlands wel weer zijn.Je bezig houden met looks is wat anders dan je eigen druk hoeven te maken om je looks.

"Zich aantrekken van".Maak jij je dan maar kwaad over je looks als je 50 bent, ook prima![]()
Dat je hetgeen kiest wat jou het beste uitkomt in de discussie is niets nieuws natuurlijk

Dat je hetgeen kiest wat jou het beste uitkomt in de discussie is niets nieuws natuurlijk![]()
Misschien moet jij eens wat minder janken en zich druk maken over al de comments die jij denkt te verbeteren en je wat meer druk maken over je onbestaand trainings- en voedingsschema.Jij kwam zelf met de definitie aanzetten en wat ik benoemde was de eerste definitie. Zover ik weet is beiden ook waar en is het geen keuze die je zelf ff kan maken. Maar goed, je jankt over definities en niet over wat de boodschap nou eigenlijk is..typisch.
Misschien moet jij eens wat minder janken en zich druk maken over al de comments die jij denkt te verbeteren en je wat meer druk maken over je onbestaand trainings- en voedingsschema.

Ik hoor het altijd graag zeggen.... tot je 3 kinderen hebt en je overgang achter de rug is..Mag hopen dat ik mij op 50 jaar nog wat druk maak om m'n looks, heb weinig zin om zo'n vijftiger te worden die zich helemaal laat gaan.
Ik zei dat ik hoop dat ik mij op m'n 50 jaar wel nog wat druk maak over m'n looks (aka, zich aantrekken, zoals we net hebben gezien) waarna jij je komt moeien onder mijn comment met Je DruK mAkEn iS wAt AnDeRs DaN jE bEziGhOuDeN MeT.Ik verbeterde geen comments, ik had het over wat er werd gezegd (de boodschap), dat zei ik net ook al maar begrijpend lezen is wat lastig voor je..snap ik ook wel, als je je kwaad maakt om je looks
Overigens heb ik gewoon een voedingsschema en basis trainingsschema hoor![]()

Ik zei dat ik hoop dat ik mij op m'n 50 jaar wel nog wat druk maak over m'n looks (aka, zich aantrekken, zoals we net hebben gezien) waarna jij je komt moeien onder mijn comment met Je DruK mAkEn iS wAt AnDeRs DaN jE bEziGhOuDeN MeT.
Die onzindiscussies met jou beginnen vermoeiend te worden.

Mooie foto van je poes!Aangezien dit meer een buurt vereniging lijkt te zijn en bb vrijwel niet voorkomt post ik even een foto van mijn poes;
![]()
Inclusief kort pittig kapselIk hoor het altijd graag zeggen.... tot je 3 kinderen hebt en je overgang achter de rug is..
En een kek montuurtje?
tja, als je hier een side posing foto zet van jezelf is het ook niet goed.Aangezien dit meer een buurt vereniging lijkt te zijn en bb vrijwel niet voorkomt post ik even een foto van mijn poes;