Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Er hebben ooit fotos gestaan maar als ik die post wordt iedereen gedemotiveerd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er hebben ooit fotos gestaan maar als ik die post wordt iedereen gedemotiveerd.
Beleefdheid, beschaving, compassie, er boven staan, je eigen dag niet laten verpesten, iets positiefs willen brengen, iets anders...Nooit gesnapt waarom mensen elkaar een prettige dag wensen terwijl men die persoon liever met zijn snuiter in een hondendrol ziet vallen.
zo'n vijftiger te worden die zich helemaal laat gaan.
M'n comment kwam misschien te dichtbij

Ben nog steeds gedemotiveerd door die 70kg db presses uit jouw rijke fantasie.Er hebben ooit fotos gestaan maar als ik die post wordt iedereen gedemotiveerd.

Omdat je 'nieuw' bent, Kathlino treiteren kan wel kaartgevoelig zijn.Noem je horn nou 50 of mij?
Ach als je het zo erg vindt dat ik je geen fijne dag wens, bij deze: een hele fijne dag gewenst lieverd!![]()
Ja leuk, hihi haha je bent heel grappig.Er hebben ooit fotos gestaan maar als ik die post wordt iedereen gedemotiveerd.
Wacht maar, het leukste moet nog komen. Na verloop van tijd gaat ie van kleur veranderen (groen en geel). Beterschap.
Je kan zeggen dat je familie bent van Badr Hari.
Bertdr Hari

Welk commentaar ?Ja leuk, hihi haha je bent heel grappig.
Genoeg geluld nu, post jou maar gewoon een foto, of ben je bang hetzelfde commentaar te ontvangen dat je zelf anderen geeft.
Diplomatie.Beleefdheid, beschaving, compassie, er boven staan, je eigen dag niet laten verpesten, iets positiefs willen brengen, iets anders...
Om nu een heel gemaakt aardig gesprek te voeren slaat wellicht door in schijnheiligheid.
Lang geleden dat ik zoveel onzin heb zien staan in een post.Omdat je 'nieuw' bent, Kathlino treiteren kan wel kaartgevoelig zijn.
Beetje spelen met vuur maar idd leuke risk to reward ratio
![]()
Je hebt @Bullshark op negeren staan?Lang geleden dat ik zoveel onzin heb zien staan in een post.
Ja inderdaad, vet verliezen is dan ook 1 van mijn doelen.. Had er nog niet zo over nagedacht of ik er dan beter of slechter zal uitzien. Maar ik denk ook dat ik dan terug sneller ga lopen.Maar als zelf gewoon een fysiek hebben dat er wat deftig uitziet niet een doel is snap ik ook niet goed waarom je op dit forum bent? Wat vet verliezen gaat je lopen trouwens alleen maar ten goede komen
Nog slechter kan bijna niet olie. Natuurlijk ga je harder lopen, want toosje gaat dan bij je weg. En dan heb je alleen je hardlopen nog, en een laag libido en rammelende botten. Straks vallen je de tanden ook nog uit, daar begint het mee.Ja inderdaad, vet verliezen is dan ook 1 van mijn doelen.. Had er nog niet zo over nagedacht of ik er dan beter of slechter zal uitzien. Maar ik denk ook dat ik dan terug sneller ga lopen.
En pijnlijker ..Wacht maar, het leukste moet nog komen. Na verloop van tijd gaat ie van kleur veranderen (groen en geel). Beterschap.

Voor mij zien mensen die gezond zijn er goed of aantrekkelijk uit. Daarom is er in mijn optiek niet zo veel verschil tussen looks en gezondheid. Dus inderdaad, ik wil ook fit opaatje worden!Mag hopen dat ik mij op 50 jaar nog wat druk maak om m'n looks, heb weinig zin om zo'n vijftiger te worden die zich helemaal laat gaan.