Echt niet elk topic.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt niet elk topic.
Ik ga mijn woorden niet anders kiezen omdat jij het weer niet snapt hoorJa en je had gewoon kunnen zeggen: 'ja ik zou me niet echt druk maken, maar wel bezig houden' of wat dan ook. Maar neeee, gewoon moeilijk doen![]()

Wellus!
Als het niet werkt, is het dan zinloos geweld? En hoe noem je het als het wel werkt? 🤔Ik snap nu wel beter waarom sommige vrouwen (niet fysiek) mishandeld worden.
Niet dat ik iets goed wil praten oid.
Ik ga mijn woorden niet anders kiezen omdat jij het weer niet snapt hoor![]()
Have a day
toedels!Waarom ook niet
Tuurlijk meid, al de rest is weer verkeerdKlopt, al jouw 100k+ persoonlijkheden zitten verkeerd; want je snapt het punt nog steeds nietHave a day
toedels!

Als het niet werkt, is het dan zinloos geweld? En hoe noem je het als het wel werkt? 🤔
Hier in Nederland zeggen we dan, have a nice dayKlopt, al jouw 100k+ persoonlijkheden zitten verkeerd; want je snapt het punt nog steeds nietHave a day
toedels!
Nooit gesnapt waarom mensen elkaar een prettige dag wensen terwijl men die persoon liever met zijn snuiter in een hondendrol ziet vallen.
Nooit gesnapt waarom mensen elkaar een prettige dag wensen terwijl men die persoon liever met zijn snuiter in een hondendrol ziet vallen.

Ow dus je wenst haar effectief liever een hondendrol toe dan een fijne dag?
Ow dus je wenst haar effectief liever een hondendrol toe dan een fijne dag?
Echt wel god***domme.
Als iemand die iets begrijpt dat uitlegt, vind je het ook weer niks.
Hoe bedoel je?Als iemand die iets begrijpt dat uitlegt, vind je het ook weer niks.