Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Moet dat dan tot in de treure herhaald worden ipv eens gewoon allemaal ons gezond verstand te gebruiken en iedereen in zijn waarde te laten?

Als ik weer actiever ga modereren wordt er weer gelijk censuur geroepen en ben ik een kl***zak :dunno:
Gezond verstand en DBB..

Laat ze dat roepen dan. Wat is het alternatief? Het helemaal de spuigaten uit laten lopen waardoor meer en meer actieve leden (die hier wel zitten voor de sport o.a.) verdwijnen? Over een tijdje schiet er niets meer over van DBB op deze manier.
Je hoeft daarvoor niet eens per se posts te verwijderen, je kan ze ook verplaatsen naar een topic waar ze kunnen verder trollen/spammen/discussiëren zodat niet elk ander topic wordt overgenomen door onzin.

Moet dat dan tot in de treure herhaald worden ipv eens gewoon allemaal ons gezond verstand te gebruiken en iedereen in zijn waarde te laten?

Als ik weer actiever ga modereren wordt er weer gelijk censuur geroepen en ben ik een kl***zak :dunno:
Idd aub geen censuur. Daar zijn andere landen voor.

Gaat direct over landen hier of mensen die anders zijn, andere huidskleur, andere mentaliteit.
??? Is dat de sport van bodybuilden? Gewoon een stuk stront zijn? Jullie hebben mij te ver gedreven. Vandaar deze post.

Verplaats het maar weer. :dunno:

Volgens mij is het hele probleem momenteel dat dbb een online toevluchtsoord wordt voor mensen zonder dat gezonde verstand. Ik begrijp dat wat je niet hebt niet te gebruiken is maar dat hoeft toch niet de (verdere) teloorgang van een eens toch best mooi forum te betekenen? Of krijgt de afkorting dbb tegenwoordig een andere betekenis.

Geeft dat dan iedereen de permissie om full r*tard off-topic te gaan spammen? Stoort het je, dan moet je die personen maar negeren.
Twee top-posters op negeer :emo: Nummer drie is hard op weg om te zorgen dat ze samen de top drie top posters worden :emo:

tumblr_n5rta2I5SM1tro2f7o1_500.gif

Je bedoelt de mensen die niet inzien dat flooden / spammen in de serieuzere topics niet gewaardeerd wordt.

Nee, je kunt lezen of je kunt het niet. En ik ben niet hier om vrienden te maken of gewaardeerd te worden. Wat voor jou overduidelijk belangrijk is.

Ik heb 0,0% gevoel bij halfies, zoals ík ze beschreven heb. Voelde je je toevallig aangesproken?

Terug
Naar boven