- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Zo he, die rug van jou gaat ook wel lekker!
Lieve foto ook
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo he, die rug van jou gaat ook wel lekker!

Nu wordt weer een hele discussie gevoerd over het forum en de mensen die hier posten in het foto topic.Misschien een heel gek idee, maar zullen we proberen om sommige dingen wat minder te negeren?
Ik noem er één: topic-titels.
Om de stoere jongen uit te hangen.
Ik vind dat als iemand effectief traint en een foto plaatst die persoon niet beledigt dient te worden. Verder moet alles kunnen !Moet dat dan tot in de treure herhaald worden ipv eens gewoon allemaal ons gezond verstand te gebruiken en iedereen in zijn waarde te laten?
Post eens een foto!Een groot denker heeft volgens mij precies opgeschreven wat de oplossing is.
Nu wordt weer een hele discussie gevoerd over het forum en de mensen die hier posten in het foto topic.
Het ergste is dat ik er nu zelf aan mee doe, waar ik normaal hier alleen probeer te posten als het over een foto gaat en alles wat dasr niets mee te maken heb probeer te negeren.
Zelfs voor iemand, zoals ik, die wat minder vaak en frequent traint en vooral in de niet-trainings topics zit is dit gewoon een verschrikking.
Dat moet ik even kwijt, doe ermee wat u wilt, reageren erop doe ik niet: dit is het foto topic!

Wil geen oude zeurpiet zijn, maar slik je die met een goede reden?
Werk?Hoeft niet. Mijn werk is gedaan en ik ben tevreden. Dat is alles wat er voor mij toe doet. Ik heb ook geen bevestiging nodig.
Mijn volgende post hier zal een foto worden, jullie kletsen maar raak![]()
Sorry, maar ik ben zeer waarschijnlijk autistisch en kan er dus niets aan doen.
Mijn dikke teen zegt dat je er heel veel gevoel bij hebt hoor. Rare tattoo hoofd man.Nee, je kunt lezen of je kunt het niet. En ik ben niet hier om vrienden te maken of gewaardeerd te worden. Wat voor jou overduidelijk belangrijk is.
Ik heb 0,0% gevoel bij halfies, zoals ík ze beschreven heb. Voelde je je toevallig aangesproken?

En op de lange termijn hersenschade.Wil geen oude zeurpiet zijn, maar slik je die met een goede reden?
Als je dat een hele tijd elke dag slikt om in te slapen is de kans groter dan 80% dat je de rest van je leven geen oog meer dicht doet zonder.
Ik had een jaar geleden Meeuw nog gewaarschuwd voor Valium (zonder succes). Ondertussen zit hij ervoor in een ontwenningskliniek. Ik zeg dit nu 1x en ga er voor de rest over zwijgen. Maar vind het niet goed kunnen dat hier benzodiazepines aangeraden worden omdat die "een anabole werking" zouden hebben.
of worden sommigen er juist beter van ?Wil geen oude zeurpiet zijn, maar slik je die met een goede reden?
Als je dat een hele tijd elke dag slikt om in te slapen is de kans groter dan 80% dat je de rest van je leven geen oog meer dicht doet zonder.
Ik had een jaar geleden Meeuw nog gewaarschuwd voor Valium (zonder succes). Ondertussen zit hij ervoor in een ontwenningskliniek. Ik zeg dit nu 1x en ga er voor de rest over zwijgen. Maar vind het niet goed kunnen dat hier benzodiazepines aangeraden worden omdat die "een anabole werking" zouden hebben.
Kan je ook uitleggen waarom dit zo is, of roep je gewoon iets?Leer lezen. Slapen is anabool. Het medicijn zelf niet. Maar slapen met een medicijn is beter dan niet slapen. Volg je het nog tot dusver?
Het is net alsof ik een kleuterschool les moet geven hierzo.
Nu breek ik m'n eigen regel om tóch te reageren hierop. Dat is een prestatie op zich. En dat is in jouw geval géén compliment.
Jouw lat ligt ook wel erg laag.Nu breek ik m'n eigen regel om tóch te reageren hierop. Dat is een prestatie op zich.