MassOrPass
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.818
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 16%
Ziet er goed uit man, mid traps beginnen flink op te komen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er goed uit man, mid traps beginnen flink op te komen
Lekker kontje
![]()
Paar foto’s eruit. Binnenkort beginnen bij een nieuwe coach. Ik ga bodybuilden en boksen combineren. Mijn coach word Gino Coperus.
Dit was na rug delt bicep

Thanks nog wel verbaasd dat er nog wat van over is
Wil het liefst er 10-12kg af hebben. Dit gewicht is te hoog voor boksen. Voor mijn lengte dan.
Je hebt er grijze haren van gekregen.
Ik heb zelf aan boksen gedaan (uiteraard) en de hardste klappen kreeg ik van dikke mannen.Wil het liefst er 10-12kg af hebben. Dit gewicht is te hoog voor boksen. Voor mijn lengte dan.
Gaat om snelheidIk heb zelf aan boksen gedaan (uiteraard) en de hardste klappen kreeg ik van dikke mannen.
De wereldkampioen zwaargewicht heeft een absurd vetpercentage en wint door zijn handigheid en snelheid.
Wil het liefst er 10-12kg af hebben. Dit gewicht is te hoog voor boksen. Voor mijn lengte dan.
Ik vind dit gewoon onproffesioneel je krijgt betaald om te vechten zie je deruit als een oliebol dat is hetzelfde als je een schilder bent die je een halve deur laat verven. Vind gwn dat je in shape moet zijn. Kijk naar mike tyson de beste bokser ooit.
Nee het gaat om je sterke punten zodanig gebruiken dat je eventuele zwakke punten niet zo opvallen. Tyson Fury heeft geen exceptioneel voetenwerk maar ondanks zijn op het oog logge lijf beweegt ie in z'n bovenlichaam als geen ander bijvoorbeeld. Rico is niet bizar sterk maar heeft een conditie waar de meeste niet aan kunnen tippen en ga zo maar door.
Jij wordt sowieso de blanke mike tysonIk vind dit gewoon onproffesioneel je krijgt betaald om te vechten zie je deruit als een oliebol dat is hetzelfde als je een schilder bent die je een halve deur laat verven. Vind gwn dat je in shape moet zijn. Kijk naar mike tyson de beste bokser ooit.
Je zegt het zelf al; je krijgt betaald om te vechten

Ik vind dit gewoon onproffesioneel je krijgt betaald om te vechten zie je deruit als een oliebol dat is hetzelfde als je een schilder bent die je een halve deur laat verven. Vind gwn dat je in shape moet zijn. Kijk naar mike tyson de beste bokser ooit.