XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Muhammad Ali 60S GIF by HBO

Anyway;
Als een schilder super goed kan verven, maakt het niet uit of hij dik is of niet.
Mike in zijn prime tegen Ali in zijn prime denk ik niet dat Ali zou winnen.

Ik vind dit gewoon onproffesioneel je krijgt betaald om te vechten zie je deruit als een oliebol dat is hetzelfde als je een schilder bent die je een halve deur laat verven. Vind gwn dat je in shape moet zijn. Kijk naar mike tyson de beste bokser ooit.
Klitschko was in shape, maar speelde nog vals.

Nee het gaat om je sterke punten zodanig gebruiken dat je eventuele zwakke punten niet zo opvallen. Tyson Fury heeft geen exceptioneel voetenwerk maar ondanks zijn op het oog logge lijf beweegt ie in z'n bovenlichaam als geen ander bijvoorbeeld. Rico is niet bizar sterk maar heeft een conditie waar de meeste niet aan kunnen tippen en ga zo maar door.

Oh edit. Als jij nu 82 kg bij 1.87 weegt en je wilt er 12 af hebben is er straks niks meer van je over man. Als je tegenstander dan niest heb jij 8 tellen te pakken.
Klopt alleen 1.75 met 77kg is gwn te zwaar moet tussen de 65-70kg zitten

Ik vind dit gewoon onproffesioneel je krijgt betaald om te vechten zie je deruit als een oliebol dat is hetzelfde als je een schilder bent die je een halve deur laat verven. Vind gwn dat je in shape moet zijn. Kijk naar mike tyson de beste bokser ooit.
Hij is letterlijk de beste bokser momenteel. Sport maakt altijd progressie (op evt. PEDs na).
Daarnaast is het onzin om Mike Tyson van 1 meter 75 te vergelijken met Fury van 2 meter 6.

Nog even een vriendelijke herinnering om on topic te blijven. Discussies over boksen kan in het daarvoor bestemde forum.
Anders worden er waarschuwingen en/of topic bans gegeven.

Laatst bewerkt:
Flex friday, kom maar op met die flexes.

VideoCapture_20230922-101515.jpg
VideoCapture_20230922-101455.jpg

Terug
Naar boven