Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt me al een tijdje op, dat je onderarmen wel goed groeien.
Moet vd coach niet zon homo zijn en machine rug only optimaal doen en meer bb hoes / DL, denk dat ze daar ook wel een impuls van krijgen. Helaas stopt die impuls bij de voorarm en trekt ie niet door naar de bovenarm 🤷♂️Valt me al een tijdje op, dat je onderarmen wel goed groeien.
Je rug -en in nog sterkere mate je pecs- zijn zo sterk dat ze waarschijnlijk veel overnemen van je bi en tri.Moet vd coach niet zon homo zijn en machine rug only optimaal doen en meer bb hoes / DL, denk dat ze daar ook wel een impuls van krijgen. Helaas stopt die impuls bij de voorarm en trekt ie niet door naar de bovenarm 🤷♂️
Bb rows achter een fitchick doen die aan het squaten is voor +10% kracht. Hoe dichter je erbij gaat staan hoe meer bonus kracht je unlocked.
Lijkt wel dat je tricep zo kort is dat die in je reardelt zit. Die is wel goed aanwezig namelijk
Lijkt wel dat je tricep zo kort is dat die in je reardelt zit. Die is wel goed aanwezig namelijk
ja dat was ook de joke
nee is "gewoon" zn triceps

nouja dat is misschien ook weer een beetje overdrevenIk moest echt 5x kijken
Maar eigenlijk zeg je dus dat naast een kleine biceps, zijn triceps in zijn geheel afwezig is
![]()
maar Triceps zorgen ook mede voor een grotere arm omtrek natuurlijkZe zijn ongeveer even slecht ontwikkeld, op de foto is zijn biceps gespannen en komt daardoor beter uit dan de triceps die daar juist ontspannen is.Ik moest echt 5x kijken
Maar eigenlijk zeg je dus dat naast een kleine biceps, zijn triceps in zijn geheel afwezig is
![]()
Ze zijn ongeveer even slecht ontwikkeld, op de foto is zijn biceps gespannen en komt daardoor beter uit dan de triceps die daar juist ontspannen is.
Je voelt dan dat je triceps wat opgerekt wordt, bij mij is deze dan ook goed zichtbaar. Als je je arm strekt wordt juist de spierbuik van de biceps platter. De oplossing voor het `probleem` is vrij simpel maar schijnt hier niet populair te zijn.Als ik mijn biceps span dan staat er ook spanning op de triceps. Je strekt hem wellicht niet als bij een echte aanspanning met enkel de focus op de triceps, maar hij zou alles behalve ontspannen moeten zijn.
Shit happens wat doe je nu voor armen?
Knap je blijft gaan