- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Super nice de definitie in je kuiten 👌🏼
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super nice de definitie in je kuiten 👌🏼
toch grappig dat op een bb forum er nog gebashed wordt over gearHoe lang sport jij ook alweer en hoe veel zooi heb jij al gezet? 🤣. Trots op je! Papa en mama zullen wel trots zijn

Ik snap het bashen in welke vorm dan ook überhaupt niet. Een keer een grapje moet prima kunnen maar het zijn meestal wel dezelfde personen die heel negatief zijn en anderen lopen te bashen. Kan enkel voortkomen uit eigen onzekerheid.toch grappig dat op een bb forum er nog gebashed wordt over gear![]()
![]()
Synthol!2x pw, 1x icm borst (tri) en rug (bicep) en een volledige arm day dus uitsluitend biceps/triceps. 10 werksets per spiergroep op arm day.
Beast!
Holyfuck! Gaaf zeg!
Altijd gedacht dat ik wel een goeie eter was, tot ik nu 6k kcal pd vreet. Klinkt leuk, maar je word er helemaal gestoord van. Weet niet wat de max deze bulk gaat worden, maar eten is by far het meest ellendige momenteel.
![]()

Ziet er goed uit men!Altijd gedacht dat ik wel een goeie eter was, tot ik nu 6k kcal pd vreet. Klinkt leuk, maar je word er helemaal gestoord van. Weet niet wat de max deze bulk gaat worden, maar eten is by far het meest ellendige momenteel.
![]()
Haha ik wist dat je dat ging zeggen 😂Ziet er goed uit men!
Geef me jouw 6k kcal dieet maar! Krijg jij mijn bikini dieet!
Ak is 20kg lichter dan jij en 10cm kleiner. 6k is fking veelIk zit nu op ruim 5000 en moet me inhouden niet meer te eten. 6000 lijkt me wel veel idd.
Vandaar die kiwi met schil!Ik zit nu op ruim 5000 en moet me inhouden niet meer te eten. 6000 lijkt me wel veel idd.