AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Goedemorgen allen

Even update foto's van mezelf onder begeleiding van coach khalid almohsinawi
Linker foto begonnen op 30-6-2023
Rechter foto 1-12-23

Volgend jaar 1ste wedstrijd krachtig en fitcup 22-9-24 dus nog zat werk aan de winkel voor massa te creeren

Bijlagen

• 20231201_103618.jpg
    20231201_103618.jpg
    170,6 KB · Weergaven: 205
  • 20231201_103704.jpg
    20231201_103704.jpg
    171,7 KB · Weergaven: 205
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt door een moderator:
:roflol:

Altijd leuk bodyshamen op een BB forum

12 jaar lid… beste stuurlui staan hier aan wal en roepen het hardst. Puntje bij paaltje ben je gewoon een #dadbod

IMG_9584.jpeg

Bekijk bijlage 608489
Zo flauw. Je weet toch niet wat iemand zijn startpunt was + niet iedereen heeft hetzelfde er voor over.

Is imo een beetje hetzelfde als: wat heb jij - in al die tijd dat je aan bb doet - nog meer bereikt?

Laatst bewerkt:
Zo flauw. Je weet toch niet wat iemand zijn startpunt was + niet iedereen heeft hetzelfde er voor over
Sport zelf 3 jaar nu, maar moet zeggen dat dit meer over hem zegt dan over mij.

Vind het vooral bijzonder hoeveel commentaar meneer heeft op alles en iedereen, mensen die beginnen maakt hij kapot of forums. Maar zelf sport hij weet ik t hoe lang, 3/4e van de apotheek in z’n fl**ker gespoten en de armen van een gemiddelde puber.

De lengte ook trouwens.

Sport zelf 3 jaar nu, maar moet zeggen dat dit meer over hem zegt dan over mij.

Vind het vooral bijzonder hoeveel commentaar meneer heeft op alles en iedereen, mensen die beginnen maakt hij kapot of forums. Maar zelf sport hij weet ik t hoe lang, 3/4e van de apotheek in z’n fl**ker gespoten en de armen van een gemiddelde puber.

De lengte ook trouwens.
Nee dit gejank is wel fraai wou je zeggen?

Nee dit gejank is wel fraai wou je zeggen?
Interesseert me niet. Hij heeft zulke grote praatjes en vlamt op alles en iedereen. Snap überhaupt niet dat zo’n tuinkabouter hier op t forum niet gewoon een ban krijgt.

Hij kan beter in de tuin gaan staan met een mutsje op en een hengeltje in zn hand

Terug
Naar boven