MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

IMG20240319064224.jpg

Quads getraind vandaag.
Gelukkig nu nog maar 1x per week Quads.

Hams/Quads splits ik op.
Veel beter herstel ook
Goed bezig hoor, ziet er goed uit

Respect pindakaas gaat goed !

Week 2 vd cut m
7600 kcal, 106.8kg, eetlust enorm
Glucose iets lager als eind bulk momenteel 4.6
Bloeddruk gigantisch gedaald 111/70

Kracht piekt momenteel dus elke sessie probeer ik te kijken wat me PRs zijn op de compounds die ik al jaren doe. Incline momenteel 170kg x 6

IMG_4780.jpeg

Half/eind mei wederom blasten. Gevoelsmatig kan het sneller, maar wacht even me bloed af en april hebben we wekelijks een familie dag staan ivm afgelopen maanden in de push dit af en toe moeizaam ging. #gezond ja boeien it is what it is en met 1 kuurtje van 500mg test pj kom je er niet. Damage controle en sturen adhv data/ metingen.

Armen tonen al beter :thumb:

• Heart
Waarderingen: AK
Week 2 vd cut m

Kracht piekt momenteel dus elke sessie probeer ik te kijken wat me PRs zijn op de compounds die ik al jaren doe. Incline momenteel 170kg x 6

IMG_4780.jpeg

Half/eind mei wederom blasten. Gevoelsmatig kan het sneller, maar wacht even me bloed af en april hebben we wekelijks een familie dag staan ivm afgelopen maanden in de push dit af en toe moeizaam ging. #gezond ja boeien it is what it is en met 1 kuurtje van 500mg test pj kom je er niet. Damage controle en sturen adhv data/ metingen.
Gaat goed man, tot hoe laag verwacht je de kcal te dalen? Of blijft dit voor je healthfase nu op 7600?

• Like
Gaat goed man, tot hoe laag verwacht je de kcal te dalen? Of blijft dit voor je healthfase nu op 7600?
Heb 3 eetschemas en elke keer een stap van 200/300 kcal minder. Schema word pas nodig indien de coach het zegt, maar verwacht eigenlijk toch wel 7+ te blijven aangezien de coach me niet veel leaner wilt momenteel.
Kom ook niet veel aan in een push/blast hooguit 2kg pm, kwaliteit boven kwantiteit.

Week 2 vd cut m

IMG_4780.jpeg

Het voordeel van vroeg komen te overlijden is dat je geen ouderdomsziekten kan krijgen

Het voordeel van vroeg komen te overlijden is dat je geen ouderdomsziekten kan krijgen
Liever jacked en paar jaar minder leven dan een crossfit vegan homo zijn.

Besteed overigens wel gigantisch veel aan gezondheid. Ook qua supps de gehele lijn van tbjp 12 maanden pj en dan daarnaast nog de “standaard” supps. De staying alive supp pakket is stuk prijziger dan de gear in full blast.

Besteed overigens wel gigantisch veel aan gezondheid. Ook qua supps de gehele lijn van tbjp 12 maanden pj en dan daarnaast nog de “standaard” supps. De staying alive supp pakket is stuk prijziger dan de gear in full blast.

Ik neem niet eens meer een multivitamine lol

Nu blast ik ook wel een stuk minder dan jij maar toch. Ik maak me er niet zo veel zorgen over.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik neem niet eens meer een multivitamine lol

Nu blast ik ook wel een stuk minder dan jij maar toch. Ik maak me er niet zo veel zorgen over.
Ik zou daar toch wel wat werk van maken. Slik tegen de 50 pillen pd, maar supps werken wel om je waardes gewoon positiever te houden.
Zou zelfs met de laagste blast al goed investeren in health supps, zelfs in “cruise/trt+” neem ik alles gewoon door.

Wat zijn in jouw ogen de belangrijkste “staying alive” supps voor jou?

• Like
Voor de makkelijkheid, de gehele tbjp lijn dan zit je heel goed:
Heart care
Love heart
Vital support

Daarnaast de standaard, omega3, d3, vit k, magnesium, zink, vit c, multivit, gut health, ashwaganda, melatonine, etc etc
Eventueel iets meer adhv bloedwaardes.

Voor de makkelijkheid, de gehele tbjp lijn dan zit je heel goed:
Heart care
Love heart
Vital support

Daarnaast de standaard, omega3, d3, vit k, magnesium, zink, vit c, multivit, gut health, ashwaganda, melatonine, etc etc
Eventueel iets meer adhv bloedwaardes.
Love heart en vital support heb je niet eens nodig in de meeste gevallen. Heart care zit in elk geval nog een goede dosering monacoline K in.

Als je daarnaast nog coq10 en de basics zoals eronder benoemd gebruikt zit je voor minder geld wel goed.

Love heart is ook nog eens laag gedoseerd. Of je moet 2x daags twee capsules nemen.

Terug
Naar boven