Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Week 2 vd cut m
7600 kcal, 106.8kg, eetlust enorm
Glucose iets lager als eind bulk momenteel 4.6
Bloeddruk gigantisch gedaald 111/70

Kracht piekt momenteel dus elke sessie probeer ik te kijken wat me PRs zijn op de compounds die ik al jaren doe. Incline momenteel 170kg x 6

IMG_4780.jpeg

Half/eind mei wederom blasten. Gevoelsmatig kan het sneller, maar wacht even me bloed af en april hebben we wekelijks een familie dag staan ivm afgelopen maanden in de push dit af en toe moeizaam ging. #gezond ja boeien it is what it is en met 1 kuurtje van 500mg test pj kom je er niet. Damage controle en sturen adhv data/ metingen.
Armen vele malen beter als eerder!!!
Dus wat je nu doet werkt

• Heart
Waarderingen: AK
Voor de makkelijkheid, de gehele tbjp lijn dan zit je heel goed:
Heart care
Love heart
Vital support

Daarnaast de standaard, omega3, d3, vit k, magnesium, zink, vit c, multivit, gut health, ashwaganda, melatonine, etc etc
Eventueel iets meer adhv bloedwaardes.

Denk je niet dat veel ook schijnveiligheid is? Goede bloedwaarden op papier, maar dat zegt niks over de dikte van je hart of de pompfunctie die ook niet herstelt op een cruise +

Denk je niet dat veel ook schijnveiligheid is? Goede bloedwaarden op papier, maar dat zegt niks over de dikte van je hart of de pompfunctie die ook niet herstelt op een cruise +
Beter goede bloedwaardes op papier dan slechte. Blijft altijd 50/50, maar wie niet waagt wie niet wint.

Soms moet je roeien met de riemen die je hebt, maar geloof dat hij ook filmpjes laat maken. Maar als je daar niet over beschikt dan is het beter dan geen maatregelen treffen.

Dat kun je tegenwoordig ook allemaal checken gelukkig. En bovendien wil je niet lang rondlopen met een te hoog LDL of hematocriet.

Inmiddels bijna een jaar bij Roel en had daar veel eerder naartoe gemoeten achteraf gezien.
Links laatste checkin bij vorige coach, rechts huidig bij Roel.

665DFDF7-381E-44B3-AAB7-5DD4FD162AA0.jpeg

Das echt een wondercoach. Je hoeft zelf niets meer te doen tegenwoordig.
Of toch wel ?

• Heart
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven