in de avond heeft hij door zijn moderatorschap toch nergens tijd voor.Overdag werkt hij op de bouwplaats maar in de avond…… Jambers voice
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in de avond heeft hij door zijn moderatorschap toch nergens tijd voor.Overdag werkt hij op de bouwplaats maar in de avond…… Jambers voice
Krijgen de mods trouwens betaalt of is het een vrijwillige functie? @Sanca Saxon ?in de avond heeft hij door zijn moderatorschap toch nergens tijd voor.
Daar mogen we niet over communiceren omdat het in het zwart is.Krijgen de mods trouwens betaalt of is het een vrijwillige functie? @Sanca Saxon ?
Nee dus nou dan trek ik hierbij mijn voorstel om mod te worden in. Heb wel wat beters te doen.Daar mogen we niet over communiceren omdat het in het zwart is.
Jammer want daar stond iedereen voor te springen.Nee dus nou dan trek ik hierbij mijn voorstel om mod te worden in. Heb wel wat beters te doen.
Sorry ik heb wel wat beters te doen dan onbetaald de baas uithangen hier.
maak maar vast ruimte voor nieuwe bekers![]()
6,3 weeks out.
Check in na 3 dagen carbs.
Niet veel verandering in gewicht +0,3

Thnx!
Hahaha grapjas 🤣🤣
Zal wel ff bezig zijn met opruimen zo te zien

Voel me nog altijd kiplekker 🤪Allebei top bezig
@Pindakaas. Hoe voel je je verder? Ziet er top uit respect wat je ervoor doet en laat.
Wellicht een leuk weetje, @Pindakaas. en ik hebben dezelfde coach voor diegene die dat nog niet in de gaten hadden.Allebei top bezig
@Pindakaas. Hoe voel je je verder? Ziet er top uit respect wat je ervoor doet en laat.
GenoteerdWellicht een leuk weetje, @Pindakaas. en ik hebben dezelfde coach voor diegene die dat nog niet in de gaten hadden.
Wie schrijft die blijft!
Ok heb je nog meer leuke weetjesWellicht een leuk weetje, @Pindakaas. en ik hebben dezelfde coach voor diegene die dat nog niet in de gaten hadden.