- Waardering
- 32.582
- Massa
- 160kg
Zeker! Welke categorie mag het zijn
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker! Welke categorie mag het zijn
Zonder gekkigheid die coach doet het goed.
Varieert per coach. Als je een lifestyle coach zoekt die jou moet leren slapen en poepen kan je soms toch 200/300€ pm kwijt zijn. Heb je voldoende aan een bb coach dan maf je het halveren of zelfs minder.
Valt me eerlijk gezegd nog mee, geen idee waarom maar had eerder 300-400 verwacht. Nou heeft een bb coach natuurlijk wel alleen maar zin als je enigszins weet waar je mee bezig bent denk ik.Varieert per coach. Als je een lifestyle coach zoekt die jou moet leren slapen en poepen kan je soms toch 200/300€ pm kwijt zijn. Heb je voldoende aan een bb coach dan maf je het halveren of zelfs minder.
Hoeveel kost een auto?
Scheelt ook echt enorm per coach. Ik ken coaches die 300€ pm vragen en je shape minder vooruitbrengen dan iemand die 100€ pm vraagt. 9/10 coaches is meer lifestyle gericht en hoop onzin om interessant over te komen. Huidige coach is ook gewoon basic elke 5 dagen check in waarop je feedback/sturing krijgt, maar 9/10x is het herhaal wat je vorige keer deed, waar sommige coaches elke week een video bericht maken van 20min met hoop tekst waarvan merendeel onzin is.Valt me eerlijk gezegd nog mee, geen idee waarom maar had eerder 300-400 verwacht. Nou heeft een bb coach natuurlijk wel alleen maar zin als je enigszins weet waar je mee bezig bent denk ik.
Vind de vraag wel passend voor een bb forum.
Ja je moet wel weten wat je doet inderdaad. Ken hier in de omgeving genoeg coaches die je alleen maximaal vol willen gooien met anabolica en daar aan willen verdienen. Hoe het verder met je gaat interesseert ze niets.Scheelt ook echt enorm per coach. Ik ken coaches die 300€ pm vragen en je shape minder vooruitbrengen dan iemand die 100€ pm vraagt. 9/10 coaches is meer lifestyle gericht en hoop onzin om interessant over te komen. Huidige coach is ook gewoon basic elke 5 dagen check in waarop je feedback/sturing krijgt, maar 9/10x is het herhaal wat je vorige keer deed, waar sommige coaches elke week een video bericht maken van 20min met hoop tekst waarvan merendeel onzin is.
Een lifestyle coach zie ik meer als een betaalde vriend die je in armen neemt, waar een bb coach gewoon straight to the point is zonder alle bullshit eromheen.
Brengt zo'n coach hem ook naar zijn werk?

Niet zozeer dat, maar tegenwoordig focussen veel coaches echt op de 1% dingen en vergeet men dat je gewoon hard moet trainen. Je moet specifiek oefening x doen, want volgens onderzoeken is dat de beste blablabla. Andere coaches snappen niet dat elk lichaam anders is en sommige meer aandacht aan spiergroepen moeten geven en minder aan andere. Alles is beetje maatwerk, maar zodra je de formule hebt is het gewoon aanhouden voor maanden.Ja je moet wel weten wat je doet inderdaad. Ken hier in de omgeving genoeg coaches die je alleen maximaal vol willen gooien met anabolica en daar aan willen verdienen. Hoe het verder met je gaat interesseert ze niets.
Hij bedoeld dat je coaches hebt die jou een kant en klaar voedingsschema sturen waarin je iets moet eten wat je niet lekker vind en je ook coaches hebt die maatwerk leveren, wat dus meer tijd/geld kost idem dito met training setup etc. Iedereen heeft tegenwoordig “coach” als naam, maar er zit zeer zeker enorm veel verschil in de kwaliteit en durf hardop te zeggen dat 90% gewoon een flapdrol is.Brengt zo'n coach hem ook naar zijn werk?
Ik snap je post niet helemaal in de context van zijn vraag?
Een opmerking over prioriteiten kan ik me best voorstellen als er opmerkingen komen over dat het wel heel erg duur is, maar het leek gewoon een open belangstellende vraag? Of bedoelde je dat er veel verschillende auto's zijn?
#dtv
Die coach die zijn Nederlands kwijt is.Wellicht een leuk weetje, @Pindakaas. en ik hebben dezelfde coach voor diegene die dat nog niet in de gaten hadden.
Klopt, woont niet in Nederland vandaar.
Ik schat zelf 100%.Niet zozeer dat, maar tegenwoordig focussen veel coaches echt op de 1% dingen en vergeet men dat je gewoon hard moet trainen. Je moet specifiek oefening x doen, want volgens onderzoeken is dat de beste blablabla. Andere coaches snappen niet dat elk lichaam anders is en sommige meer aandacht aan spiergroepen moeten geven en minder aan andere. Alles is beetje maatwerk, maar zodra je de formule hebt is het gewoon aanhouden voor maanden.
Hij bedoeld dat je coaches hebt die jou een kant en klaar voedingsschema sturen waarin je iets moet eten wat je niet lekker vind en je ook coaches hebt die maatwerk leveren, wat dus meer tijd/geld kost idem dito met training setup etc. Iedereen heeft tegenwoordig “coach” als naam, maar er zit zeer zeker enorm veel verschil in de kwaliteit en durf hardop te zeggen dat 90% gewoon een flapdrol is.
Ik weet vrijwel zeker als ik zonder coach zou verder gaan mijn progressie minder is dan met, vooral voor de beginnende sporter kan een coach meer bijdrage dan duizenden supplementen slikken voor 1% extra gains.
Je kunt een oude tweedehands auto kopen voor €2000 maar ook een nieuwe sportwagen voor €200.000. wat je per maand kwijt ben kan ook variëren.Brengt zo'n coach hem ook naar zijn werk?
Een opmerking over prioriteiten kan ik me best voorstellen als er opmerkingen komen over dat het wel heel erg duur is, maar het leek gewoon een open belangstellende vraag? Of bedoelde je dat er veel verschillende auto's zijn?
#dtv
Als ze goede resultaten leveren zullen toch wel weten wat ze doen?Punt met coach is dat iedereen zichzelf coach kan noemen. Het is geen beschermde titel en meeste coaches hebben nooit een relevante opleiding of training/cursus gedaan. Niet dat dat per se noodzakelijk is, je kunt met zelfstudie ook een hoop bereiken, maar binnen de bodybuildingwereld weten een hoop mensen met enkel broscience het toch lang uit te houden. Of door enkel een of andere Instagram-/youtubegoeroe te volgen en zich daarmee science based coach noemen.
Daarnaast is mensen kunnen coachen meer dan ergens zelf goed in zijn of weten wat voor jou werkt.

Denk dat @wovano bedoelt dat je daar niet zo één prijs op kan plakken.Brengt zo'n coach hem ook naar zijn werk?
#dtv
Een beginnend sporter zou ik helemaal geen coach aanraden.Ik weet vrijwel zeker als ik zonder coach zou verder gaan mijn progressie minder is dan met, vooral voor de beginnende sporter kan een coach meer bijdrage dan duizenden supplementen slikken voor 1% extra gains.