Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Brengt zo'n coach hem ook naar zijn werk?
:rolleyes:

Ik snap je post niet helemaal in de context van zijn vraag?

Een opmerking over prioriteiten kan ik me best voorstellen als er opmerkingen komen over dat het wel heel erg duur is, maar het leek gewoon een open belangstellende vraag? Of bedoelde je dat er veel verschillende auto's zijn?

#dtv
Hij bedoeld dat mijn vraag niet specifiek genoeg is om te beantwoorden. Al was mijn vraag bewust niet specifiek en bedoeld om een beeld/schatting te krijgen.

Een beginnend sporter zou ik helemaal geen coach aanraden.
Dus als ik judo ga doen moet ik meteen les krijgen ipv zon pak aantrekken en daar de dojo beetje doorrennen, maar als je KT serieus neemt moet men eerst tijd maar zien en zelf beetje uitvogelen hoe alles werkt?

Zie in mijn gym voornamelijk nieuwkomers gaan na x maanden doordat ze oefening verkeerd uitvoeren en pijntjes krijgen of ze cutten en vreten wel kip met sla, maar in het weekend gaan ze los doordat ze totaal geen besef hebben wat calorieën zijn.

Dus als ik judo ga doen moet ik meteen les krijgen ipv zon pak aantrekken en daar de dojo beetje doorrennen, maar als je KT serieus neemt moet men eerst tijd maar zien en zelf beetje uitvogelen hoe alles werkt?
Als je begint met judo volg je gewoon wat lesjes, je hebt geen coach nodig die jou een op maat gesneden programma aanbiedt.

Iemand met 0,0 ervaring kan baat hebben bij wat personal of small group training en wat algemene pointers over voeding.

• Heart
Waarderingen: AK
Ik typ?

Zie in mijn gym voornamelijk nieuwkomers gaan na x maanden doordat ze oefening verkeerd uitvoeren en pijntjes krijgen of ze cutten en vreten wel kip met sla, maar in het weekend gaan ze los doordat ze totaal geen besef hebben wat calorieën zijn.
het is dan ook voor 99% van de mensen een hobby hè die ze niet al te serieus nemen.

• Heart
Waarderingen: AK
Voor de basis zijn heus wel mensen in de gym of op het forum die iemand kunnen helpen met een goed schema om mee te starten en richtlijnen voor voeding. Daar zou ik geen € 50-100 per maand voor uitgeven, zonde van je geld. Als je begint met hardlopen kun je ook prima zonder coach progressie boeken.

Voor de basis zijn heus wel mensen in de gym of op het forum die iemand kunnen helpen met een goed schema om mee te starten en richtlijnen voor voeding. Daar zou ik geen € 50-100 per maand voor uitgeven, zonde van je geld. Als je begint met hardlopen kun je ook prima zonder coach progressie boeken.
Die 50-100€ pm spenderen ze vervolgens wel aan allerlei nutteloze supplementen die totaal overbodig zijn 😜

Blijf toch van mening als je de gym instapt dat men dit doet voor gains om te groeien. Iemand die daar kennis van heeft kan men altijd de juiste kant op duwen en een coach kan inschatten hoe iemand is en daarop zijn plan samenstellen. Train je als recreant dan komt het wat minder nauw dan dat je wedstrijd ambities hebt waar alles net wat strakker moet.

Ik heb eerste 4/5 jaar zonder coach getraind, zou ik wel een coach hebben gehad durf ik me crocs op het spel te zetten dat ik echt stukken verder was qua progressie. Gevoelsmatig trainde ik al vanaf dag 1 “kei hard”, maar de kennis was toen minder waardoor je de gains die je hebt gemaakt in 4/5 jaar tijd ook in wellicht 1 max 2 kon als je de juiste aansturing had

Waar komen die coaches vandaan?

Uit een sterrenstelsel ver, heel ver weg.
Beste trainer is Coach Sheev, al gebruikt die methoden die niet iedereen als natural ziet.

EDIT 16:05u.

The Star Wars opening crawl is a signature device of the opening sequences of every numbered film of the Star Wars series, an American epic space opera franchise created by George Lucas. Within a black sky background featuring a smattering of stars, the crawl is preceded both by the opening static blue text, "A long time ago in a galaxy far, far away...." and by the Star Wars logo which recedes toward a central point on the screen before disappearing. The crawl text, which describes the backstory and context of the film, then recedes toward a higher point in relation to the screen and with an apparent effect of disappearing in the distance. The visuals are accompanied by the "Main Title Theme", composed by John Williams.
Darth Sidious aka Sheev Palpetine

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven